Uitstrijkje maar ook snel weer zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sukke, 6 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Hallo Allemaal,

Voor de zwangerschap van mijn zoontje ben ik bij de gyn geweest ivm het ontbreken van een eisprong. Ik heb toen eerst de nodige onderzoeken gehad waaronder een uitstrijkje. Deze bleek toen niet helemaal goed waardoor ik ook nog een vervolgonderzoek heb gehad ( weet even niet meer hoe dat heet, er is toen iig wat slijmvlies uit mijn baarmoeder gehaald.) Deze uitslagen waren gelukkig goed en een zwangerschap kon plaats vinden. Ik kreeg wel het advies om na 6 mnd een extra uitstrijkje te laten maken. Nu zou dat dan een maand of 5 / 6 na mijn zwangerschap moeten zijn.

Ik geef op het moment nog bv maar we willen eind van de zomer ook voor een 2e kindje gaan. Ik vraag me nu alleen af of dit allemaal wel mogelijk is. Wordt dat uitstrijkje niet nog langer uitgesteld omdat ik bv geef? Ik kan natuurlijk zelf na het zkh bellen en dat ben ik ook wel van plan maar hoop even op directe behoefte bevrediging.... ;) ;) ;)

2. Noukie1805

Noukie1805 Bekend lid

4 feb 2009
    665
    0
    0
    Over de bv kan ik je niet helpen, maar voor de zw van mijn dochter had ik een uitstrijkje pap 2 (weet niet wat jij voor een uitslag had, dat zal ook meespelen) Ik ben daarna gelijk zw geraakt was geen probleem zeiden ze. Half jaar na de geboorte moest ik het uitstrijkje wel weer laten doen. Heel veel succes en hopelijk is alles goed!

3. Kruimel2010

Kruimel2010 Bekend lid

8 okt 2010
    825
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ondanks je bv kun je toch gewoon een uitstrijkje laten maken? Dat heeft geen invloed op elkaar. Mits het maar een half jaar na je zwangerschap is. Persoonlijk zou ik wel eerst dat uitstrijkje laten maken voor je weer zwanger wilt worden!

4. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    @Noukie: Ik had 2a. Je schijnt 2, 2a en 2b te hebben ofzo en dan gaat de overstap naar pap 3.

@Kruimel: Dat weet ik dus ook niet zkr. Zolang je bv geeft is je hormoonhuishouding natuurlijk toch wel een stukje anders als wanneer je dat niet doet. Maandag misschien toch maar even bellen. Dan weet ik het zkr.
    Thanks iig voor jullie reacties!

Deel Deze Pagina