och sorry meis oo wat vind ik naar voor jullie ( ik met mijn stomme woordblindheid lees soms de helft niet ) gaan jullie nog over op adoptie ?? xx
De ha zei dat veel stress en mogelijke gewichtsverandering daarbij een oorzaak KAN zijn. Dus ik denk niet dat het complete onzin is. Misschien dat het bij sommige mensen zo is en daardoor na een verandering in hun leven (werk, andere focus, weet ik het) het wel wil lukken. Het is wel complete onzin om te denken dat dit dan altijd het probleem is als het niet lukt, zoals mensen op dit forum helaas ervaren.
Geef niet meis , nee adoptie zijn we te laat mee + we willen graag 1 van ons zelf. Mis gaan we ons nog wel informeren over pleegzorg . Maar willen eerst dit goed verwerken. En gaan heel erg genieten van reizen enz enz.
Ik ben intussen meerdere keren op vakantie geweest, heb een cursus gevolgd, ben van baan verwisseld en ben verhuisd. Nog steeds niet zwanger Ik geloof best dat er het een en ander beïnvloed kan worden door spanningen maar niet zo drastisch dat een zwangerschap zo lang uitblijft. Ik zal straks tegen mijn man zeggen dat ie er niet meer aan moet denken en zorgt voor geen spanningen, misschien dat hij de volgende keer dan eens wat meer zaadjes heeft dan 10.000.
Bij ons lukte het ook niet toen wij veel stress hadden. En op het moment dat ik dacht 'volgens mij ben ik zwanger' en vervolgens het internet afzocht naar verhalen van net zwangere vrouwen werd ik promt ongesteld. En ook precies op tijd. Deze maand helemaal niet aan zwanger worden gedacht, en ja hoor het is raak. Wij zijn ook allebei naar een esoterisch therapeur geweest om de energiebanen weer goed te krijgen. Dit schijnt ook goed te werken voor vrouwen die niet zwanger kunnen worden. Op vakantie zwanger worden, lukte bij ons trouwens ook niet
Ik geloof er wel in maar zo zwart-wit zie ik het ook niet. De eerste keer was ik er totaal niet mee bezig en bleek spontaan zwanger terwijl het lastig zou worden voor mij hadden ze gezegd. Nu 5 jaar later wil ik het heel graag en ben er best veel mee bezig. Ook al probeer ik het los te laten het lukt niet. Ik heb geen eisprong volgens gyn en ze wil starten met medicijnen.. Ik kan aan niks anders denken. Ben nu wel onder behandeling van een osteopaad. Daar liep ik al voor migraine maar heb aangegeven dat hij is moet kijken of hij wat kan doen aan mijn onderbuik. Heb daar ook altijd pijn. Ik geloof er wel in dat alles met elkaar in verbinding staat en er blokkades kunnen zitten. @Marnat, Ik wil je heel veel sterkte wensen. Het is hartverscheurend en oneerlijk verdeeld in de wereld.