Ik heb wat bloedverlies donkerbruin met wat rood er tussen...dacht dat ik zou menstrueren (dag 19 van cyclus) zie vorige topic. Huisarts zegt dat het hoogstwaarschijnlijk een ovulatiebloeding is...als het wel doorzet het bloeden en het wordt echt meer dan een tampon en houdt het aan dan is het een zeer vroege menstuatie. Het kan maar zo zijn dat het mijn eisprong is geweest afgelopen dagen lag mijn baarmoedermond erg hoog. daarbij had ik volgens mij ook veel vruchtbaar slijm doorzichtig kon er draden van trekken (temperaturen doe ik nog niet)... Ik vraag mij dan af mbt bruinverlies of ik dan de ei al hebt gehad of dat het nu gebeurd is of gisteren offe weet het ook niet sorry Baal er best van want normaal klus ik echt om de dag dus heb zondagavond geklust dinsdag in de middag en zou dan eigenlijk gisteren weer geklust hebben maar ik was zo moe dat ik in slaap ben gevallen Als de ei vandaag is gesprongen dan ga ik zeker vanavond klussen...misschien bespring ik mijn man vanmiddag al hahahahaha heb er wel een hele lichte menstuatiegevoel bij zeg maar dat is dan wel weer vreemd
Ik heb nog niet eerder gehoord van een ovulatiebloeding, weer wat geleerd. Maar als je om de dag klust, is er genoeg vers sperma om je eitje te bevruchten volgens mij. Maak je niet te ongerust. Als het bloeden wel meer word, lijkt het me wel een menstruatie.
het is helemaal gestopt...huisarts (die mij goed kent) zegt kan zelfs zijn dat mijn ei bv het afgelopen weekend is geweest en dat dit een innesteling kan zijn (kan altijd fout gaan als het niet goed ingenesteld is)...wie weet hoop het zo dat zou mooi zijn...zo niet volgende ronde weer.... dit is pas de 2e ronde dus kon nog niet veel zeggen over mijn cyclus...dus kan maar zo zijn idd dat de eisprong eerder was
Ik hoop er niet al te veel op...want ik weet hoelang het kan duren het ontpillen...en dat je lichaam je echt voor de gek kan houden...want heb echt een menstruatiegevoel in mijn buik...alleen geen bloed meer