Hoi hoi, Ik wil graag jullie mening vragen. Ik ben deze ronde begonnen met ovulatie testen, heb de clear blue digitaal genomen waarbij je een smiley krijgt als je eitje binnen 24-36 uur verwacht wordt. Nu zijn mijn cyclessen sinds ik gestopt ben met de pil als volgt: 21-21-21-31-28-31 ik ben voor alle zekerheid al op dag 9 begonnen met de ovu testen omdat ik bang was mijn eitje te missen. Vandaag dag 21 van de cycles nog geen smiley gehad en dan dus geen eitje ? Ik ben bang dat ik toch mijn eisprong gemist heb. Wat denken jullie, heeft het nog zin om door te testen ? Als het goed is word ik volgende week zondag (28 dagen) of volgende week woensdag (31 dagen) ongesteld. Wie weet raad. Liefs een onzekere Bibu.
hoi bibu, mag ik vragen wanneer je ze gebruikt? Ik gebruik ze met ochtendurine, maar ik heb gehoord en ondertussen ook zelf ontdekt dat ze dan niet helemaal goed zijn. Ik heb bijvoorbeeld gisterochtend met ochtendurine getest. geen smiley. toen weer gaan slapen en 4 uur later nog een keer getest.... toen wel een smiley. Neem jij ook je temperatuur op? Want aan de hand van de temperatuur in combinatie met de ovu testen kun je ook zien wanneer je vruchtbare fase/eifase eraan komt. Of je nog door moet gaan..... tja.... ik durf het niet te zeggen.... het is wel een kostbaar iets, om zo lang door te blijven gaan.
Hoi Bibu, Moeilijke situatie. Maar als ik jou was zou ik wel doorgaan. Misschien heb je een laat eitje deze cyclus en krijg je je NOD ook iets later. Heb je geen last gehad van eisprong kramjes afgelopen dagen? of misschien cervixslijm dat je toch een idee hebt dat je je eitje wel hebt gehad? Liefs Vanilia.
Hoi Ingrid, Ik test altijd rond 10 uur `s ochtends, mijn eerste plasje is rond 6 uur dus dat zou dan ochtend urine zijn ? Ik ben nog niet begonnen met tempen. Raar dat je inderdaad na die 4 uur wel een smiley krijgt, in de bijsluiter staat overigens ook niks over ochtend urine. Vind het een erg duur iets op dit moment heb ik 3 verpakkingen a 32 euro gekocht en misschien is mijn eitje wel allang geweest. Gelukkig hebben we wel gewoon geklust want ik had zoiets van nou zekerheid voor alles ! Bibu.
Helaas voel ik mijn eisprong nooit, vandaar ook de ovu testen. Heb wel op de staafjes die uit de test kwamen op dag 16 twee dikke strepen gezien maar bij deze test mag je niks opmaken uit de streepjes, voor en na die tijd een tweede vaag streepje en nu geen tweede streepje meer.
Misschien moet je eens testen bestellen hier op de site. Die zijn in ieder geval veel goedkoper dan van clear bleu en kan je er wat langer mee doorgaan. Olga
als je cycles niet langer is geweest denk ik dat je je eitje hebt gemist of je hebt deze maand geen eisprong gehad, dat kan ook natuurlijk. en zal niet verder testen meer en wachten op je menstruatie. na mijn miskraam ben ik ovulatietesten gaan gebruiken van deze site en ze werken prima. ook deed ik hierbij tempen en inderdaad 2 dagen na een positieve ovulatie test steeg mijn temp en wist ik zeker dat ik me ei had gehad. veel succes met zwanger worden
als je af en toe een cyclus heb van 21 dagen, had je volgens mij al eerder dan dag 9 moeten beginnen met die testen. In de beschrijving van de testen die ik van deze site heb gekocht staat dat ik niet met ochtend urine mag testen en dat ik tussen 10.00 uur en 22.00 uur moet testen. 4 uur voor de test niet naar de wc en 2 uur voor de test niet teveel drinken.
als je twee dikken strepen op het test staafje hebt gezien dan heb je waarschijnlijk toen je ei sprong gehad. ik gebruik ze ook en ik zie altijd aan die test streepjes dat hij eraan komt, want als ik de dagen ervoor de staafjes bekijk dan is er vaak maar 1 streepje en het tweede streepje word dan met de dag zichtbaarder. misschien je test kapot of zo. je mag de hele verpakking met 7 staafjes maar 1 keer gebruiken he, ook het computertje zeg maar. groetjes peggy
Doorgaan! Heeft absoluut zin! ik ben 3 keer zwanger geraakt in de 3 maanden dat ik ovulatiestest gebruikte. (ook de smileys) Dus ik had een 100%-slagingskans! succes Amber
Hoi, Bedankt voor je reactie als eerst, ik test altijd rond 10 uur `s morgens en heb me veder helemaal aan de beschrijving gehouden. Hopelijk is mijn eitje voor dag 9 geweest en ben ik nu gewoon lekker zwanger !
Hoi, Bedankt voor je reactie, ik dacht zelf ook van hee volgens mij heb ik op dag 16 een eisprong gehad (of een eisprong onderweg) de streepjes waren zo duidelijk laten we het hopen. Ik heb het computertje maar 1 ronde gebruikt en hij gaf geen foutmeldingen of zo aan. Bibu !
Hi, Er zijn ook meiden bij wie ovulatietesten niet werken, dus misschien kan dat het ook zijn? Het handigste is om ook te temperaturen, kan je kijken of het overeen komt. Ik zou ook via internet ovulatietesten bestellen, veel goedkoper. Ik vind ze ook heel makkelijk, kan niet missen. Ik heb die van Matcare. groetes, Snoopy
Ik denk dat ik dan de volgende ronde (als dat dan nog nodig is) ga beginnen met tempen. Ik was begonnen met die ovu testen om wat minder "gestresst" te zijn maar helaas ben ik er nu alleen maar meer mee bezig.
hey Bibu Balen dat die ovutesten (nog) geen eisprong bij je hebben opgespoord. Als ik jou was, zou ik toch nog een paar dagen doortesten en dan eventueel stoppen. Het is natuurlijk duur, maar toch... En ondertussen gewoon verder klussen. Ik ben zelf ook deze maand voor het eerst met ovutesten begonnen en heb ook nog geen eisprong gehad. Gisteren heb ik zelfs zo'n dure verspild, omdat ie niet werkte. Was ik daarvoor speciaal om 7:00 opgestaan op m'n vrije dag! Balen dus! Heb sinds vorige week ook die digitale vn clear bleu in huis, ik ben er wel benieuwd naar. Ik hoop dat je gauw je eitje zult krijgen op je test, maar nog liever dat je over 11 daagjes fijn zwanger bent! Succes en groetjes Marie
Hoi Marie, Wat een gedoe he met dat testen ? Balen dat jij ook nog geen eitje gevonden hebt maar we houden hoop. Voorlopig klussen we vrolijk verder. Ik ben benieuwd wanneer jij een smiley krijgt, houd je me op de hoogte ? Liefs, Bibu !
hoi hoi Ik had eerlijk gezegd ook verwacht dat het simpeler eraan toe zou gaan met die testen. Dus dat ie binnen de kortste keren een eitje zou opsporen, maar helaas. Zegt weer genoeg over mijn geduld zullen we maar zeggen...! Wij hebben dus gewoon lekker geklust de afgelopen dagen en blijven dat doen. Heb je al besloten of je doorgaat met de ovutesten, of ben je er nog niet uit? Groetjes!
Ik denk dat ik doorga, heb in totaal nog 5 strips dus die maak ik maar op. Dan zit ik op dag 26 dus dan zou hij in mijn geval wel geweest moeten zijn. Zolang ik geen smiley krijg klussen we ook gewoon door voor alle zekerheid. Gewoon doorklussen werkt dus ook zonder ovu testen, nu doen we het ook en kost het heel wat geld en weten we nog niet zeker of mijn eitje er al is geweest. Ben bang dat ik geen eitje heb maar dan word je ook niet ongie lijkt me ?
Ik heb geen idee of je niet ongi wordt als je geen eisprong hebt gehad. Ik zou idd gewoon je testen opmaken en hopen dat je ei opgespoord wordt. Hou me op de hoogte he?! Groetjes Marie!