beste verloskundige ik heb een vraag ,situatie is als volgt positieve test gehad 1sep zou ik 6weken en paar dagen zijn bloedverlies uitwendige echo niks meer te zien , 2dagen helder bloedverlies zonder stolsels oid 3dagen oud bloed verlies nu heb ik nog steeds symptomen en ook mijn buik (darmen) zijn nog steeds opgezet en heb zelfs de indruk dat het nog wat groeit ik val echter wel af kom niks bij wat moet ik doen ? sorry voor het warrige verhaal maar ik weet het niet meer alvast bedankt voor het antwoorden
hoi als er op de echo niets meer te zien was, dan is het helaas niet goed. Je mag het afwachten. Waarschijnlijk ben je alles al verloren dan. Je komt dan nu in een nieuwe cyclus. Je buik kan opgezet zijn door je darmen die lucht vasthouden. Sterkte! Mirjam
heb toch een test gedaan en deze is negatief !dus alles is schoon maar wanneer zou ik dan mijn eisprong enzo hebben kan ik uitgaan van mijn vorige cyclussen of niet ? mag ik direct proberen terug zwanger worden of niet ? groetjes en alvast bedankt
hoi de komende cyclus kan wat anders zijn dan je gewend bent. geen idee wanneer je eisprong zal zijn. Als je dat wilt weten moet je ovu-testen doen. Je mag meteen weer zwanger worden. Mirjam