hoi dames, ik heb even een vraagje ik ben elke maand zo gespannen of ik zwanger ben ja of nee nu heb ik zelfs mijn foto laten lezen op spiritueel gebied nu geeft iedereen aan dat ik rustig moet blijven en het moet proberen uit mijn hoofd te zetten omdat dat tegen kan werken zijn jullie ook gespannen elke maand en zo nee hoe doen jullie dat ?? Liefs Gesina
Ik sluit mij hierbij aan. Ik kan ook wat tips gebruiken! Ik hoor soms meiden vertellen dat ze ineens merken dat ze een week overtijd zijn....hoe kan je nu niet weten dat je overtijd bent???? Ik voel ook perfect wanneer ik vruchtaar ben, heb dan buikpijn en pijnlijke borsten dus ook die dagen kan ik niet ongemerkt laten passeren.
ja ik snap echt niet hoe mensen het doen hoe kun je zo relax blijven en zo hebben van we zien het wel ik wordt gewoon echt elke maand gek als ik weer pijntjes of zo voel haha
hier nog 1, iedere maand weer allerlei klachten en iedere keer toch weer ongesteld. deze maand weer, vollere borsten, lage rugpijn, steekjes onderin mijn buik, moe, heel erg emotioneel. 2 dagen overtijd en dan toch weer ongesteld. en ik zou ook niet weten hoe je een sterke kinderwens los moet laten. Zeker als je al een miskraam achter de rug hebt.
Hier ook hetzelfde, loslaten lukt me echt niet en word iedere maand weer gek van al die signalen en dingetjes die zowel een ongi als een zwangerschap kunnen betekenen... Zelfs wanneer de eisprong komt levert stress op, hoe kan je iets loslaten dat je zo ontzettend graag wilt?? Groetjes Susanne
Ik had er vooral last van voordat ik zwanger raakte van de 2e. Het komt vaak ook als je een bepaald aantal maanden gepasseerd bent en het is nog niet gelukt, dat je wat onrustig wordt. Bij mijn 1e was ik na 6,5 maand al zwanger en bij de 2e pas na 23 maanden. Dus is het niet zo verwonderlijk dat ik bij de 2e er behoorlijk mee bezig was, toen ik na 1 jaar nog niet zwanger was. En het van je af zetten is makkelijker gezegd dan gedaan. Als je precies je pijntjes, kwaaltjes en je nod kent, ga je automatisch er al bij stil staan of je lichaam anders reageert dan de vorige keer en of het nu dan raak zal zijn of niet. En dan is het een enorme teleurstelling als je weer een ronde verder bent. Dames succes met zwanger raken.
het uit mijn hoofd zetten zit er bij mij ook niet in hoor elke keer ben je er wel mee bezig al doe je het niet bewust dan gaat het wel onbewust ook bij mij wisselt de pijntjes, en soms lijk ik dingen te herkennen van mijn eerdere zwangerschap wat fout is gegaan en dan denk ik zal ik ongi worden en dan gebeurt er weer niks maarja komt ook door de onregelmatige cyclussen
hier was ik ook een maand of 7 bezig met zwanger worden..1 keer een vmk gehad.. daarna een relatie dip.. dus het hele baby gebeuren ging op een laag pitje. ging niet weer aan de pil want had er zo'n last van gehad maar wel opletten met seksen.. die maand erop hadden we wel dagelijks seks toen de relatie weer goed ging en we beter konden praten.maar wel voor het zingen de kerk uit..en geen seks rond de eisprong.. nou je raad het al..na 1 keer toch een zaadlozing te laten gaan,5 dagen voor eitje,en vooral niet blijven liggen in bed maar gelijk gaan plassen na de seks ben ik dus zwanger geworden. ik testte hier dus pas met 3 dagen overtijd.. want dacht niet dat het raak kon zijn..en dit was dus ook de enige keer dat ik geen symptonen had! dus loslaten kan ook iets heel goeds zijn! succes meiden!!
me83 jij liet het los, omdat je op dat moment dus totaal niet meer bezig was met zwanger raken. Maar meiden die nu echt bewust bezig zijn en al een tijdje bezig zijn, dan is het heel makkelijk gezegd dan gedaan met het los laten.
Hier ook al 2x allerlei kwaaltjes gehad, dan lukt het helemaal bijna niet om het los te laten. We kunnen ook alleen maar afwachten tot die vervelende nod...
daarvoor vond ik het ook moeilijk! ik testte me suf terwijl het geen zin had...zocht alles op qua kwaaltjes of het met een zw schap te maken had enz..veel meiden hier zijn ook ergens in ronde 6 of 7.. ik toen ook.. het duurde me zo lang..maar zoals mijn vk zegt.. altijd wanneer je het niet verwacht is het raak! dat is echt zo! dus geniet van de seks om de seks en niet om het zwanger worden.. neem af en toe lekker een wijntje en eet gewoon een broodje rosbief. het komt wanneer het wil komen! en tuurlijk duim ik voor alle dames hier dat ook jullie snel een wondertje mogen verwachten!