zouden alle dames die van mij een pendeluitslag hebben gekregen ze even naar mij kunnen opsturen heb besloten om ze op te schrijven om ze bij te houden in mijn pendelboekje zo kan ik zelf ook een beetje in de gaten houden welke pendeluitslagen kloppen en welke niet kan ik er nog extra aan werken om me verder te ontwikkelen
de meeste verwijderen het berichtje wanneer hij verzonden is dus niet iedereen zou het nog maar kunnen.
heej lennyt, Je had voor mij gependeld meisje Juni 2012. Veel succes nog !!! en hartelijk bedankt, Groetjes
juni 2012 een meisje. komt nog in mijn handtekening... moet eerst september afwachten, omdat mijn code te vol is
He lennyt jij had voor mij September trouwens Gependeld pendel jij op bevruchting?? want dan kan het namelijk nog!! Groetjes Gesina
Hoi, Volgens jouw pendel raak ik op 16 april 2013 zwanger van een meerling. Al hoop ik echt dat ik zolang niet meer hoef te wachten.
Hallo Lenny, Voor mij had je gependeld dat ik de 26e zou bevallen. Helaas is deze pendel niet uit gekomen. Maar ik wil je wel ontzettend bedanken voor je pendel We wachten rustig af wanneer de kleine zal komen.. hihi
he lennyt.. Je pendel had gelijk hoor.. Ik ben inderdaad zwanger! Gisteren en vandaag positief getest! Nu het geslacht nog maar dat duurt nog wel eventjes voordat we dat weten.. Gr Sappie86