hoi pendelaars meerdere van jullie hebben in het verleden voor mij gependeld (super) met gevarieerde data. inmiddels ben ik zwanger geraakt en helaas een ma gehad. nu vroeg ik me af zijn de pendels dan nog geldig ????? sorry als het een rare vraag is spinnekop
Daar ben ik ook wel heel erg benieuwd na. Ik heb ook pas een miskraam gehad en vroeg me dit ook al af...
@ Spinnekop dat meen je niet heb je miskraam gehad verdorie hoe ver was je ?? Voor je vraag volgens mij zijn ze dan niet meer geldig ik zou gewoon even opnieuw aanvragen doen!! Liefs Gesina
hoi gesina ja helaas, ik was niet ver , ik had met 8 weken een echo en toen zagen we een vruchtzakje met een wolkje erin , een week later hetzelfde , de gynacoloog dacht 4-5 weken dus heel pril , maar evengoed shit oke , dan ga ik maar weer eens rondkijken wie er op dit moment pendelt bedankt voor je antwoord spinnekop is thea23 geen familie van jou , die heeft vandaag voor mij gependelt en heeeeel snel een antwoord terug , dus de eerste is al weer binnen he gatver , ik zie dat ik jou net gemist hebt met het kunnen aanvragen van pendels
@ Thea idd toch een beetje familie @ Spinnekop shit man echt *** Hopelijk wordt je weer snel zwanger en is het een Plak beeb ik duim voor je !! misschien dat ik vanavond wel pendel hou me topic maar in de gaten !!
Ja die pendels zijn nog geldig. Want dat zijn immers pendels die nu dus nog uit kunnen komen door je miskraam. Wel balen meid. Hopelijk is het snel weer raak.
oke bedankt alies jouw pendel was trouwens wel goed nov (positest) helaas met een niet gewenst resultaat ik ga eens in de gaten houden wanneer jij weer pendelt ( aangezien je deze ook goed had) gr spinnekop