Hey, A.s. maandag word ik 25 en dit is toch wel een beetje een mijlpaal. Nu wil ik geen feest geven (heb ik voor m'n vriend's verjaardag vorige maand gedaan en nu weer een feest vind ik een beetje té), dus daarom willen we iets met ons drietjes doen. Daarnaast zit meneer aan de antibiotica, dus borrelen zit er toch niet in. En het is op een maandag, grrr. Maar wat voor leuke dingetjes kun je eigenlijk doen met een beeb van 4,5 maanden? Ik dacht i.e.i. aan het zwembad, maar dat is na een half uur ook wel klaar. Met een dagje shoppen doe ik alleen mezelf een plezier, hahaha. Als het op miraculeuze wijze mooi weer wordt, is er natuurlijk vanalles te bedenken maar dat zal er vermoedelijk toch niet inzitten... Misschien hebben jullie leuke tips? Ik ben vast niet de enige die zich dit wel eens afvraagt? Alvast bedankt!
hey luancy, gefeliciteerd met je verjaardag!(wist niet dat jij ook van mijn leeftijd was!) Hoe is het met de kleine? pff leuke dingen om te doen, geen idee misschien naar de dierentuin/kinderboerderij ofzo? zou ook niet de hele dag weggaan met de kleine. denk aan slaapjes enz. of lekker wandelen in het bos, voor jullie wat lekkers mee. als het weer mee zit kunnen jullie mooie foto's maken ter herinnering aan jou kwart eeuw! veel plezier, liefs MBTC
Hey, bedankt voor de reacties! Dagje dierentuin vinden we erg leuk, maar zijn we onlangs nog geweest. @mbtc, jaaa ik wist dat wel! Jij zat ook in het oktobermama topic toen we zaten te wachten op de bevalling.