verschil tussen oefen weeen en indalings pijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jantina, 8 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Mischien is het wel het zelfde ik heb geen idee, maar zou het graag weten.
    Heb sins vanacht echt meer last van mijn buik :( soms trekt het door naar me rug.Maar hoe voel ik het verschil tussen oefenweeen en indalings pijn? of is dit verschil niet merkbaar?
    Groetjes jantina

2. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    niemand?

3. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Ik weet het niet zeker maar sinds gisteren heb ik constant menstruatiepijn die helemaal rondtrekt dus van onderaan mijn buik tot in mijn rug.(Heb het zo met tussenposes,dus vandaag en gisteren maar bv eergisteren niet en dan 4 dagen geleden weer wel gehad)
    De secretaresse van mijn GYN zei dat dat waarschijnlijk was van het indalen omdat er nu meer druk vanonder komt en ze aan het zakken is.

Oefenweeen zijn niet constant en volgens mij gewoon harde buiken of heb ik het nu mis? :(

Ik voel ook zoveel dat ik niet meer weet wat ik voel :D
    Weet echt niet welk pijntje bij welke naam hoort! :D

4. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

NOu ik ben vandaag bij de VK geweest en ik had dus de zelfde klachten en echt heftig maar het zijn dus indalings weeen.... Die kleine is nu zijn plekkie aan het zoeken dus vandaar dat je dat zo voelt... Het zijn voorweeen... en ze zei dat deze weeen niets vergeleken met echt weeen zijn dus ben benieuwd :D

5. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Indalingsweeën voelde ik echt als steken bij m'n schaambeen en in m'n vagina zelf.

Oefenweeën zijn volgens mij idd harde buiken!

6. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Mijn verloskundige zei ook vandaag dat die harde buiken die pijnlijker worden voorweeen zijn. De steken en trekkend gevoel waren bij mij indalingsweeen, de kleine is dan ook al helemaal ingedaald.

7. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Wat ik voel is meer te omschrijven als een trekkend en verkramt gevoel,
    dus het zou indaling kunnen zijn, Al hoop ik et nog niet want mijn kindje ligt nog in stuit en moet maandag naar de gyneacoloog voor een eventuele draaipoging....erg spannend dus ;)

Deel Deze Pagina