Hey ladies! Toch ff een vraagje? Wie heeft er tijdens zwangerschap opeens last gehad van zonnenallergie? Ik heb mn gehele leven geen last gehad, nu ben ik gestopt met de pil... Zit bijna aan mn nod... En ben helemaal bont!krijg haast t idee dat ik zwanger zou kunenn zijn!! Ik wist wel van vlekken... Misschien iemand die dit weet of herkend?? X
nouw... ik had toen ik 19 was ook ineeens mijn gezicht handen en armen vol bultjes.. een allergie kan ineens ontstaan, netzoals hooikoorts enz. daar hoef je nooit last van te hebben gehad, maar ineens heb je t... Maar goed, het is een feit dat je huid veranderd... dus misschien heeft het wel met een mogelijke zwangerschap te maken>?
Tja het kan een symptoom van zwangerschap zijn, maar het hoeft niet. Het ene jaar heb ik absoluut nergens last van en het andere zit ik onder de bultjes. Het is toevallig ook zo dat het vandaag weer bij mij begonnen is terwijl ik er nu 3 jaar geen last van heb gehad. Dus ook niet toen ik zwanger was (kleine is nu 2). Maar goed, van mij mag het best een symptoom zijn want dan zit het wel goed bij ons hahahaha. Ik hoop het voor je!
De beste remedie tegen zonneallergie: Papje maken van talkpoeder en water, je helemaal insmeren er mee, laten opdrogen, en dan er af spoelen onder een niet te hete douche! Geheid dat je er met 2 dagen vanaf bent!
Ik heb al jaren zonne-allergie! Ik heb een homeopatisch middeltje daarvoor. Het heet Urtizon en je kunt het kopen bij apotheek en drogist. Het is een geel buisje met hele kleine bolletjes! Werkt als een trein bij mij... Sterkte ermee, ik weet hoe vervelend het is. De eerste keer (jaren geleden!) werden die bultjes bij mij blaasjes en die klapte allemaal open. Er kwam vocht uit, maar die huid is nu niet meer mooi egaal. Het laat hele lichte littekentjes achter!
@mau wat een goede tip!!bedankt! @jufaman akelig he!! Ik heb me nu ingesmeerd en mn zoontje ook met me!! De ergste roodheid is al weg en de dikte neemt ook al af! Pff wat een ellende echt sterkte voor mensen die er last van hebben...
En angela26 hoest met de zonneallergie? Vandaag weer een keer doen en dan heb je als het goed is het ergste overwonnen! Wij waren op vakantie in het buitenland en mijn ex die kreeg het toen ook heel erg voor het eerst, naar de plaatselijke drogist en die vertelde het ons! Het werkte echt super, 2 dagen later kon hij weer gewoon van het zonnetje genieten!
@mau nou gaat heel goed...het meeste is al weg!! Bij mn zoontje jeukt t nog maar ook wel een stuk btr...dus vandaag maar lekker in de schaduw en hopen op morgen weer in het zonnetje! (voorzichtig natuurlijk)
Werkt goed he! Hopeljk kan je van het weekend nog ff lekker genieten! Ik zie dat je bijna mag testen! Hoop voor je op een mooie uitslag!