Me vriendin is normaal gemiddeld rond de 9e ongesteld het is nu de 22ste, en ze is het nog niet, dus onderhand een halve maand overtijd ze is bang dat ze mischien zwanger is, maar k weet vrijwel zeker dat het niet zo kan zijn zijn er mischien andere redene waarom ze zolang overtijd kan zijn? Ramon
Hoi Ramon, Ik zou voor de zekerheid toch maar een test halen. Dan weet je het zeker weten. Slikt ze wel de pil? groetjes Jodi
Ik zou voor de zekerheid even een testje halen. En er kan best een andere reden zijn, ik weet natuurlijk haar situatie niet. Eet ze gewoon normaal? Want als iemand opeens minder eet, blijft ongesteldheid vaak weg of komt het later.
Er kunnen idd diverse redenen zijn waarom ze nog niet ongi is.. Het hoeft geen zwangerschap te zijn als jij (bijna) zeker weet dat het niet zo kan zijn. Toch zou ik voor de zekerheid een testje halen.. (of evt online bestellen) 2 wkn is idd wel wat lang, maar er hoeft dus niets aan de hand te zijn. Succes en laat even weten hoe het afloopt!
Ramon had de vraag ook aan de vk gesteld, vrijdag middag heeft ie zelf nog geantwoord: Laat maar, ze heeft een test late doen en het was niet zo. blijkbaar maakte ze zich er gewoon zoveel zorge om dat ze daardoor zolang over tijd was.