Iemand ervaring met lange en korte cyclussen door elkaar??

Discussion in 'Zwanger worden' started by abc, Oct 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. abc

abc Lid

Jun 24, 2012
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,
    Ik ben nu een jaar gestopt met de pil.
    De eerste 6 maanden regelmatig geweest maar de afgelopen 5 maanden is het een drama.
    Cyclussen variƫren van 22 tot 42 dagen.
    Bij 3 rondes geen eisprong kunnen vinden.
    19 oktober mag ik naar de gynaecoloog maar ben benieuwd naar dames die dit ook hebben/hadden.

2. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    ja....na de bevalling van mijn 1e...dacht dat ik een cyclus had, maar geen eisprong. Had gewoon doorbraakbloedingen.

Heb dan wel PCO (had ik al voor de bevalling) en werd nooit ongesteld voor de zwangerschap.

Nu heb ik volgens mij ene maand wel eisprong andere maand niet...maar heb dan ook een korte en daarna een lange cyclus...en altijd aan 1 kant pijn als het een lange cyclus is...Dus ben bang dat er 1 eierstok of wat niet goed werkt.

(ben ook alle 3 de keren aan die kant eisprong zwanger geworden)

Hopelijk krijg je duidelijkheid bij de gynaecoloog!

3. abc

abc Lid

Jun 24, 2012
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat ik lees dat je zwanger bent geworden, ik ga meteen van het ergste uit wat ik natuurlijk niet moet doen.
    Ik dacht eerst aan schommelingen in hormoonhuishouding maar ja ik ben natuurlijk geen dokter.
    Ik wacht de gynaecoloog maar af... Ik hoop dat het meevalt.
    Bedankt voor je reactie

4. moeder254

moeder254 Niet meer actief

Hiet netzo hoor..kortste cyclus was 19 dagen en de langste 56..vandaag na dag 51 weer ongi geworden..word er soms niet goed van..gelukkig heb ik ondanks die cyclus wel een zoontje gekregen, maar we gaan nu wel ronde 40 in voor een 2e kindje...zwaar balen dus:(

Share This Page