Ik zoek echt al maanden overal. Internet, winkels noem maar op. Ik bennop zoek aar een nachtlampje van Cars voor in het stopcontact. Weet iemand waar ik deze kan vinden of heeft er misschien iemand 1 liggen die ik over kan nemen? Onze zoon is enorm Cars fan en dus een Cars kamer. Alleen dit ontbreekt nog.
Ik heb ze laatst gezien bij de blokker. Deze is van princes maar ze hebben ook van cars.. Disney-nachtlampje Cars / Disney Princess
Ik zal straks nog even weer kijken, maar volgens mij is dit een nachtlampje op batterijen en niet voor in het stopcontact. Toch heel erg bedankt voor het meedenken!
Deze is echt voor in t stopcontact, en idd nu nogeenwonder het zegt, volgens mij heb ik ze ook bij de action gezien.
Oooo echt! Ga me zo aankleden en meteen naar de Blokker en Action! Nogeenwonder heb je dat lampje al lang van de Action? Of onlangs?
Helaas bij beide winkels niet. Action helemaal geen lampjesen bij de blokker alleen op batterijen. Dis als iemand nog suggesties heeft......
Heb laatst bij de gamma lampje gehaald met batterij, misschien hebben ze ook voor stopcontact. Of praxis/karwei/leenbakker/kwantum
Wat zijn die dingen moeilijk te vinden he!!! Ik ben ook al eeuwen aan het zoeken naar een nachtlampje voor mijn jongste dochter! Inderdaad zie je tegenwoordig alleen maar die batterij lampjes. Bij ons zit trouwens een Plentyparts winkel, en die hadden wel diverse nachtlampjes voor in het stopcontact... Helaas voor ons hadden ze alleen maar jongenslampjes (met piraten enzo) En wij willen toch liever een ROZE .....
Ah heeft hem ook niet (wij hebben een XL, maar alleen met batterij), net zoals de gamma/praxis/leen bakker en dergelijke. Alles is met batterij! Bah baal er echt van.
Volgens mij heb ik die bij Zeeman zien liggen. Zelf heb ik een lampje van Big Bazaar. Veranderd van kleur. Zoonlief vindt het heerlijk rustgevend om naar te kijken (wij doen hem alleen in het stopcontact als hij een onrustige nacht heeft, hij wordt rustig van het kijken naar die kleurtjes)