Ik zou graag wat advies willen van mensen die al verder in het traject zitten als wij en die dus weten wat er gebeuren gaat. Mijn vriend en ik zijn al een tijd bezig zwanger te worden zonder resultaat. De gang naar het ziekenhuis is gemaakt waar blijkt dat er met mijn vriend niets mis is maar bij het eerste bloedonderzoek bleek dat de waarde voor mijn eisprong te laag was. Opnieuw bloedprikken (heb ik nog geen uitslag van die krijgen we volgende week) vandaag de samenlevingstest gehad, waar het slijmvlies wel zaadvriendelijk was maar de eicel nog maar 1cm waar hij 2 had moeten zijn. Ook daar ligt het probleem niet "ze zwemmen nog prima"was de uitslag. Het probleem ligt dus echt bij het niet goed groeien van de eicel. Weet iemand wat hier de behandeling voor gaat zijn, ik heb gelezen dat je dan medicijnen krijgt om de eicel te laten groeien maar zou graag willen weten welke medicijnen dat zijn? Aan degene die de medicijnen hebben gehad zou ik graag willen vragen of ze daarna snel zwanger waren of dat ik er niet te veel wonderen van zou moeten verwachten?
sorry zie net dat ik mijn banner moet vervangen, ik ben natuurlijk geen 10 dagen overtijd, was het maar waar!!!
Ik heb clomid gekregen en bij mij heeft dit de waarde vh progesteron omhoog gekrikt. Ik heb er geen tot weinig bijwerkingen van. , ik slik ook maar 25mg. Het zorgt ervoor dat je een goede eisprong hebt. Ik zit nu in ronde twee en moet nog 9 dagen tot mijn nod.