Dames, wie kan me helpen? Vanmorgen (twee dagen voor m'n eigenlijke NOD) vond ik een druppel bruin bloed in m'n slip (sorry hoor... ). Balen als een stekker en een tampon gebruikt. Nu zag ik vanavond dat het de hele dag bij die ene bruine druppel gebleven was. Nou ja, ik zag nog een verdwaald bruin veegje... Ik heb vorige week wel heeele lichte ongi-krampjes gehad, maar vandaag eigenlijk helemaal niet. Wat nu? Is nu dan vandaag de eerste dag van m'n nieuwe cyclus of mag ik stiekem, diep van binnen nog steeds hoop hebben dat de deze maand (en de 8 maanden daarna) wegblijven? Iemand met ervaring?
Pas bij echt rood bloedverlies (minimaal 2 dagen geloof ik) ben je ongesteld, of heb ik het mis dames?
Pas als je echt helderrood bloedverlies hebt, dan mag je die dag als de eerste dag van je cyclus tellen. Bruine afscheiding telt dus niet. Dus volgens mij mag je nog een beetje hoop hebben, hoor! Succes! Groetjes, Jippie
Mag je pas bij 2 dagen van een menstruatie spreken? dat wist ik niet. ik had 12 juni mijn nod, niks gebeurd, de 2 dagen erna, een heel klein veegje bruine afscheiding, vrijdag de 15e beetje ongesteld en zaterdag alles weg. gisteren en vandaag weer 1 druppel bruine afscheiding. is dit mijn menstruatie geweest of toch niet?
Na die drie bruine veegjes van gisteren is er tot nu toe nog niks meer gekomen. Ik heb m'n banner dus maar weer even teruggezet. Aan de ene kant vind ik het wel superspannend, maar aan de andere kant heb ik er weinig vertrouwen meer in na gisteren. Ik hoop dat de ongi vandaag, morgen én vrijdag wegblijft, dan ga ik zaterdagochtend lekker testen! M'n NOD staat nu dus weer voor morgen (21e)
Zo'n klein veegje bloed zou natuurlijk ook wat innestellingsbloed kunnen zijn. whoehoe spannend hoor! idd nog even een paar dagen wachten.. (Succes daar mee! ) Ik duim voor je hoor!
Ik heb het deze cyclus 1,5 dag gehad. Wel rood, maar daarna stopte het ook gelijk en nu ook helemaal niks meer. Is dat dan ongi te noemen?
dit topic zocht ik!Ik ben maar 3 dagen licht ongi geweest,meer bruin dan rood...En toen was het weg?Normaal ben ik het 8 dagen!Vreemd he?Heb ook spierpijn in mijn baarmoeder?Zo raar.Ik durf ook niet naar de dokter te bellen.
Ik vind het ook wel spannend. Ik heb zo af en toe lichte ongi krampjes. Ik wil er niet teveel op hopen, maar ze voelen wel anders als anders. Normaal voel ik de krampen meer in het midden zeg maar, en nu zitten ze meer rechtsonder... Ik blijf gewoon elk uur naar het toilet lopen! Hahaha, m'n collega's zullen wel denken "waar heeft die last van?"
Bruinig bloed is meestal oud bloed, toch? Dan ben je niet ongi, denk ik hoor. Pas bij gewoon rood bloed. Dat het twee dagen moest duren wist ik ook niet. Even afwachten nog. En euh, nog twee dagen spanning. Dan testen! Spannend hoor! Ik hoop voor je en je mag zelf ook nog hopen, dacht ik zo!
Tsja, ik probeer mijn enthousiasme wat te temperen, anders is de teleurstelling zo groot als de ongie morgen gewoon komt. Maar kan het eigenlijk wel, een innestelingsbloeding twee dagen voor je NOD? Is dat niet wat laat? Aan de andere kant vind ik het heel gek dat ik gisterenochtend een paar bruine druppen verlies en dan verder de hele dag en vandaag (tot nu toe) niks. Owh... 't vrouwenlichaam... zó ingewikkeld soms. Gelukkig heb ik engelengeduld (NOT!)
Floddertje, dat was geen menstruatie.. En iedereen die twijfelt of je hebt gemenstrueerd.. Testje kopen! Dan weet je het zeker..
Tja maar ik vind het nogal zonde om telkens een test te kopen als ik twijfel. Ik vind ze nog vrij prijzig en sinds de pilstop weet ik eigenlijk ook niet wanneer ik overtijd ben..
Inderdaad, die testen geven ze niet weg. Daarnaast vind ik een negatieve test veel rotter dan ongesteld worden. Ik wacht het nog wel even af. De buikpijn wordt nu wel steeds erger, dus ik vrees dat m'n ongi er toch echt aankomt...
Hoi Floddertje, dit lijkt wel een beetje op mijn verhaal. Ik had ook buikpijn en dacht dat ik echt vreselijk ongesteld ging worden! Ik had op de dag na m n vermoedelijke nod (was altijd onregelmatig ongi, dus weet niet precies mn nod) ook een ienieminie veegje (ECHT ieniminie) wat lichtbruinig/ rozig was. Mn ongesteldheid begint ook altijd zo, dus ik dacht dat ik weer ongi ging worden, maar het bleef bij dat veegje. Toen ik testte was ik zwanger! Dus het kan wel! Ik hoop voor je dat het raak is! STerkte met wachten en we lezen het wel. trouwens... als je de testen van deze site besteld, betaal je niet zoveel hoor! Ik had de dipsticks en de midstream en die werken prima! groetjes sanneke
nee hier al paar dagen terug 1,5 dag ongi geweest en gisteren weer bruin verlies, allemaal zeer vaag, 1 tampon gebruikt en alles is weer weg..
Hoi .Ik kan hier ook over meepraten. Zondag mini bruin veegje.Maandag 1 dag ongi maar ook bruinachtig wel veel 3 tampons vol om het zo maar te zeggen. Dinsdagmiddag opeens weer een bruin veegje en dat was het.Ik weet nog dat bij mijn 1e zwangerschap ik ook dacht dat ik ongi was maar achteraf was het een innesteling.Toen ik naar de vk ging was ik toen dus al 7 weken zwanger. Dat blijft door mijn hoofd spoken maar ik ga denk ik niet testen,ik wacht het wel weer af.. Hoop dat je er wat aan heb voor de volgende ronde! Groetjes Linda
Dames, Ik heb niet gezegd dat het zo is dat je minimaal 2 dagen rood verlies moet hebben, maar ik dacht dat ik dat wel ns ergens gehoord of gelezen had. Het kan zijn dat ik er helemaal naast zit hoor Gr. Jorietje