Een vraagje

Discussion in 'Zwanger worden' started by blijj, Oct 23, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. blijj

blijj Actief lid

Sep 16, 2013
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de 18/19e me eisprong gehad en vandaag heb ik ineens in het midden/ rechte kant gevoel van ongi dat heeft 2 uurtjes aangehouden en is nu weer weg nog nooit meegemaakt. Kan dat een innesteling zijn of kan dat pas veel later? Ik heb een cyclus van 28 dagen.

Alvast dankjewel meiden.

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Het zou idd best kunnen, al is het wel giswerk op dit moment natuurlijk!

3. blijj

blijj Actief lid

Sep 16, 2013
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dat weet ik, maar vind het apart. als ik na voren buig voel ik ook een klein steekje maja is afwachten spannend allemaal hoor.

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Idd!
    Ik heb ook een innesteling gevoeld, bij één van mn miskramen (was 4 dagen na eisprong, en 2 dagen daarna een positieve test, heel bizar vond ik dat!).
    En bij mn tweede ook gevoeld als steekjes.

5. blijj

blijj Actief lid

Sep 16, 2013
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dat snap ik.

Maar ik hoef pas over 10 dagen ongi te worden,, wanneer kan ik gaan testen met de action testen of zal ik echt moeten wachten tot me nod?

6. blijj

blijj Actief lid

Sep 16, 2013
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohjah bij mij is het echt lichte nod pijn niet heel erg en normaal straalt het bij mij uit bij de linkerkant, en is ook nog echt wel te vroeg voor me nod hhihi

7. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Sorry, ik denk dat het voor innesteling te vroeg is; dat duurt 7 dagen na de eisprong :(.

Het kan volgens mijn arts napijn van de eisprong zijn; dat kan opkomen, doorstralen en weer weggaan.

8. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

Aug 16, 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    ik heb ook rond die dag mijn eisprong gehad.. heb al sinds 2 dagen last van mn blaas. steeds het gevoel dat hij vol zit... ik heb er al veel over gelezen, maar het kan een symptoom zijn maar het kan natuurlijk ook gewoon van de eisprong komen of zelfs nog van ontpillen pfff lastig he!!

9. blijj

blijj Actief lid

Sep 16, 2013
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    sorry ik heb het verkeerd gezegd ik snap ff niet hoe het kan. ik heb me eisprong gehad op 17-18. dusjah ff afwachten, ik heb vanochtend 2 drupjes bloed gehad in me onderbroek maar ik voel nu niks meer en bloed ook niet meer dus ben benieuwd.

10. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Ik weet wel dat je een aantal drupjes bloed kan krijgen na de innesteling, als ik het goed heb!

11. blijj

blijj Actief lid

Sep 16, 2013
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend! Nou ik heb vandaag toch een rot dag,

Ik heb nog een vraag,ik ging na mijn werk toe en had bij mijn schaam bod( weet niet hoe je dat noemt)beetje apart gevoel dat naar boven straalde tot onder me navel dacht dit gaat zo wel over maar toen werd ik ineens met vlagen zo misselijk en zo moe kan dat nog komen door me eisprong. ik ben nooit moe en misselijk met me eisprong maar zijn er meiden die er zzo 7a8 dagen na de eisprong zo moe zijn of misselijk?

Ik ben naar huis gegaan van me werk ben gewoon kapot en soms zo misselijk..:(

Share This Page