Hai Me vriend en ik zijn er nog is op terug gekomen, ik stop vanavond al met dr pil (gister dus al de laatste gehad) ipv 3 nov. En gaan direct proberen zwanger te worden ipv januari, ondanks dat er weinig kans is dag t snel gaat lukken! BLIJ Nu gaan er nog meer dingen door mij heen als daarvooor.. Waar moet ik allemaal om denken? Ik moet foliumzuur gaan nemen heb ik gehoord? Ik moet de dokter bellen omdat ik medicijnen gebruik die ik niet tijdens de zwangerschap mag nemen, en ook niet als we proberen zwanger te worden! Iemand nog tips? Dingen waar ik aan moet denken?
Hoi meiden, Ik lees mee! Sinds gisteravond ben ik met de pil gestopt voor ons 2e wondertje! Heel spannend weer. Ik ben wel al begonnen met foliumzuur en hoop dat het snel raak is. Succes XSimone! Spannende tijd. Groetjes!
Doe ook maar vitamine c, het schijnt dat foliumzuur effectiever is in combinatie. En zoek op wat je allemaal beter niet kunt eten en wat je een beetje moet matigen. Dan kun je bij twijfel alvast je eetpatroon aanpassen. Verder gewoon lekker goed voor jezelf zorgen en voorpret hebben.
Dankjewel, ik hoop ook dat het snel raak is! Ik ga morgen ook foliumzuur halen en er mee beginnen! Jij ook heel veel succes, inderdaad enorm spannende tijden!
Dankjewel, dat was namelijk ook nog een vraag van mij Moet ik ook vitamine C slikken, is dat dan gewoon vitamine C pillen die iedereen slikt van Rotor ofzo, of moet ik die speciale die speciaal zijn voor vrouwen die zwanger willen worden, want daar zitten weer speciiale in toch?? Groetjes!
Gefeliciteerd!! Spannend Ik slik nu alleen foliumzuur, maar ga daarna over op dagravid mama compleet - of Etos zwanger worden pillen.. Even aan kijken! Had jij de club trouwens al gevonden? Hier de link.. http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/473463-net-gestopt-de-pil-club.html Kunnen we gezellig kletsen
Welke medicijnen zijn verstandiger om te nemen dan. De foliumzuur of die zwangerworden pillen. Of kan je ook gewoon overstappen? Want tin die zwangerworden pillen zit ook genoeg foliumzuur toch? Ps. Nee heb club nog niet gevonden, bedankt voor de link. Zal me aanmelden! Liefs.
Heb gereageerd... Ik kan alleen het niet meer terugvinden.. Waar heb je je club staan dan. Ik ga bovenin naast "forum" naar "clubs" daarna naar algemene clubs, daar staan 9 pagina's met clubs maar jouwe staat er niet tussen... Maar je kan ook niet lid worden van jouw club, het is gewoon forum ofzo waar ik kan reageren? Liefs,
Nee, je moet naar forum gaan, en daar staat het forum algemene clubs tussen ( net als even voorstellen, zwanger worden ect. ) En daar tussen staat mijn club. Ja ik slik nu al foliumzuur, en als ik dan ook dagravid mama compleet ga slikken wordt dat teveel, omdat ik de dagravid mama compleet ook een hoge dosis foliumzuur zit, en verder alles wat je nodig hebt. Dus daarom maak ik eerst even deze strip foliumzuur af
Vandaar dat ik hem niet kon vinden, hihi! Ik ga vanmiddag even naar de drogist, en kijk daar voor mama compleet, als er 400 mg foliumzuur in zit is het goed. Hihi.
Ten eerste ontzettend fijn dat je stopt met de pil en dat jullie ervoor gaan! Ik slik zelf de vitaal zwanger van kruidvat, zit ook foliumzuur bij in. Bevallen me erg goed.. Heel erg veel succes met zwanger worden!!
Ik gebruik de davitamon mama compleet, zitten alle belangrijke vitamines in. Net als foliumzuur en zink. Alles wat je lichaam nodig hebt. Heb ik bij mijn eerste zwangerschap ook gebruikt zelfs een tijdje daarna nog toen ik bv gaf. Ik raad ze zeker aan!
Ik heb ook zonder de visolie. Ik weet niet of die per direct slechter is dan die met de olie. Ik vind dit fijne tabletjes en heb er goede ervaringen mee.