We hebben het er nog is over gehad.

Discussion in 'Zwanger worden' started by xSimone, Oct 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xSimone

xSimone Niet meer actief

#1 xSimone, Oct 24, 2013
    Last edited by a moderator: Oct 24, 2013
    Hai

Me vriend en ik zijn er nog is op terug gekomen, ik stop vanavond al met dr pil (gister dus al de laatste gehad) ipv 3 nov. En gaan direct proberen zwanger te worden ipv januari, ondanks dat er weinig kans is dag t snel gaat lukken!

BLIJ

Nu gaan er nog meer dingen door mij heen als daarvooor.. Waar moet ik allemaal om denken?

Ik moet foliumzuur gaan nemen heb ik gehoord?
    Ik moet de dokter bellen omdat ik medicijnen gebruik die ik niet tijdens de zwangerschap mag nemen, en ook niet als we proberen zwanger te worden!

Iemand nog tips? Dingen waar ik aan moet denken?

2. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Yesssss heel veel succes!

3. mandysuus

mandysuus Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik lees mee! Sinds gisteravond ben ik met de pil gestopt voor ons 2e wondertje! Heel spannend weer. Ik ben wel al begonnen met foliumzuur en hoop dat het snel raak is.
    Succes XSimone! Spannende tijd.

Groetjes!

4. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

Oct 19, 2013
    2,646
    1,529
    113
    OV
    Doe ook maar vitamine c, het schijnt dat foliumzuur effectiever is in combinatie. En zoek op wat je allemaal beter niet kunt eten en wat je een beetje moet matigen. Dan kun je bij twijfel alvast je eetpatroon aanpassen. Verder gewoon lekker goed voor jezelf zorgen en voorpret hebben.

5. xSimone

xSimone Niet meer actief

Heel erg bedankt! Hopelijk komt het zo snel mogelijk goed :D

6. xSimone

xSimone Niet meer actief

Dankjewel, ik hoop ook dat het snel raak is! :)
    Ik ga morgen ook foliumzuur halen en er mee beginnen!
    Jij ook heel veel succes, inderdaad enorm spannende tijden! :D

7. xSimone

xSimone Niet meer actief

Dankjewel, dat was namelijk ook nog een vraag van mij ;)
    Moet ik ook vitamine C slikken, is dat dan gewoon vitamine C pillen die iedereen slikt van Rotor ofzo, of moet ik die speciale die speciaal zijn voor vrouwen die zwanger willen worden, want daar zitten weer speciiale in toch??

Groetjes!

8. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
  9. xSimone

xSimone Niet meer actief

Welke medicijnen zijn verstandiger om te nemen dan. De foliumzuur of die zwangerworden pillen. Of kan je ook gewoon overstappen? Want tin die zwangerworden pillen zit ook genoeg foliumzuur toch?
    Ps. Nee heb club nog niet gevonden, bedankt voor de link. Zal me aanmelden! Liefs.

10. xSimone

xSimone Niet meer actief

Heb gereageerd... Ik kan alleen het niet meer terugvinden.. Waar heb je je club staan dan. Ik ga bovenin naast "forum" naar "clubs" daarna naar algemene clubs, daar staan 9 pagina's met clubs maar jouwe staat er niet tussen... Maar je kan ook niet lid worden van jouw club, het is gewoon forum ofzo waar ik kan reageren?
    Liefs,

11. Minimi12

Minimi12 Actief lid

Sep 8, 2013
    354
    0
    16
    Ik zelf neem gravitamon. hier ziet meerdere dingen in dan alleen foliumzuur nemen.

Succes.

12. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Nee, je moet naar forum gaan, en daar staat het forum algemene clubs tussen ( net als even voorstellen, zwanger worden ect. )
    En daar tussen staat mijn club.

Ja ik slik nu al foliumzuur, en als ik dan ook dagravid mama compleet ga slikken wordt dat teveel, omdat ik de dagravid mama compleet ook een hoge dosis foliumzuur zit, en verder alles wat je nodig hebt. Dus daarom maak ik eerst even deze strip foliumzuur af :)

13. xSimone

xSimone Niet meer actief

Vandaar dat ik hem niet kon vinden, hihi!
    Ik ga vanmiddag even naar de drogist, en kijk daar voor mama compleet, als er 400 mg foliumzuur in zit is het goed. Hihi.

14. RSL

RSL Fanatiek lid

Oct 16, 2008
    2,352
    42
    48
    Overijssel
    Ten eerste ontzettend fijn dat je stopt met de pil en dat jullie ervoor gaan!
    Ik slik zelf de vitaal zwanger van kruidvat, zit ook foliumzuur bij in. Bevallen me erg goed..

Heel erg veel succes met zwanger worden!!

15. mandysuus

Ik gebruik de davitamon mama compleet, zitten alle belangrijke vitamines in. Net als foliumzuur en zink. Alles wat je lichaam nodig hebt. Heb ik bij mijn eerste zwangerschap ook gebruikt zelfs een tijdje daarna nog toen ik bv gaf. Ik raad ze zeker aan!

16. xSimone

xSimone Niet meer actief

In heb compleet mama gekocht!
    Zit 400 mg foliumzuur in. Even aanzien

17. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ik heb de gewone, en niet die met de visolie. Was die nog beter geweest?

18. mandysuus

Ik heb ook zonder de visolie. Ik weet niet of die per direct slechter is dan die met de olie. Ik vind dit fijne tabletjes en heb er goede ervaringen mee.

19. xSimone

xSimone Niet meer actief

Dankjewel, dan zal het vast wel goed zitten..

20. nootje1986

nootje1986 Actief lid

Oct 15, 2013
    117
    1
    0
    NULL
    NULL
    sollgar zonder visolie. Eet genoeg vis vandaar

Share This Page