Hallo dames.ik zit met een vraagje waar ik lange tijd mee zit en dacht ik plaats me vraag nu hier misschien kan me onzekerheid en stress minder worden.ik ben nu 24 weken en 3 dagen zwanger. Me eerste dag van me laatste menstruatie was 20 augustus 2013.me cyclus is meestal 28 dagen.en toen had ik met me vriend 27 augustus gedaan en we waren toen weer uitmekaar en was me ex in beeld en met hem had ik 4 of 6 september gedaan.en 18 september kwam ik erachter dat ik zwanger ben.nou weet ik niet wie van hun de vader is .op de termijn echo was ik in plaats van 27 mei nu 22 of 20 mei als uitgerekende datum.ik hoop dat iemand me kan helpen . Dank jullie wel alvast voor antwoorden
Ik ben 20 mei uitgerekend, en ongeveer 28 augustus was de bevruchting (via mmm dus eisprong was duidelijk op die dag). Dus ik denk dat het van de seks op 27 augustus is en dus van je vriend.
Dank je wel lw85 .was jou 1ste dag van je menstruatie ook 20 augustus? Maar kan een eisprong op dag 7 zijn dan?
Kan naar mijn mening van beide zijn. Heb je met beide mannen onveilig gedaan? zaad kan meerdere dagen overleven en je luteale fase kan verschillen. No way dat je met naar de data kijken zekerheid krijgt.
Dank je wel wachtende voor je antwoordt.ja klopt was met beide onveilig.oh ik zal dus echt moeten wachten tot de baby er is? Maar wat ik alleen ook zo raar vindt is omdat me eerste dag van menstruatie 20 augustus was zou ik eigelijk 27 mei uitgerekend zijn maar uit de termijn echo was het 22 of 20 mei blijf het maar raar vinden
Tja moeilijk! Ik denk dat er inderdaad niets anders op zit dan te wachten tot de baby er is. Zijn beide dan bereid een vaderschapstest te doen?
Dank je joyofliving voor je antwooord.ja zit niks anders op denk ik ook.me ex staat er voor open gelukkig om een vaderschapstest te doen.me vriend staat er niet open voor.maar eigelijk is het me vriend niet meer we zijn inmiddels uitmekaar
Ooh joh wat een toestand! Ik zou het toch brobeen los te laten en dan laten testen na de bavalling. Is dit je eerste zwangerschap?
Ja zeker een toestand wuppie loop er hele zwangerschap al mee kan niet echt genieten omdat ik er alleen maar steeds over pieker.nee is me 7 de zwangerschap waarvan 1 een miskraam
Dus je hebt al 5 rondlopen? Die zijn van je ex? Ik snap heel goed dat het genieten niet echt lukt op deze manier. Sterkte ermee...
Uit ervaring weet ik dat zo'n echo niks zegt. Je zal echt moeten afwachten tot het kindje er is ! succes.