contractverlenging..

Discussion in 'Zwangerschap en werk' started by simoontje88, May 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. simoontje88

May 18, 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames

Ik heb een jaarcontract en er zijn verder geen problemen o.i.d. en zou ik niet weten waarom ze het niet zouden verlengen maar maak me toch wel een beetje zorgen. hij loopt 26 juli af en hoop 12 aug met verlof te gaan.. Nu zat ik er zelf aan te denken om een gesprek met mijn werkgever aan te vragen om om zekerheid te vragen. Dan hoef ik me er geen zorgen meer om te maken. wat zouden jullie doen?

2. iriz83

iriz83 Actief lid

Feb 12, 2014
    147
    0
    0
    ICT Adviseur bedrijfsvoering bij overheid en daarn
    Den Haag
    Hi,

Ik zou dan gewoon een gesprek aangaan. Al is het maar voor je eigen gemoodsrust.

Succes :)

3. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    Dit ligt ook totaal aan bij wat voor soort bedrijf je werkt.
    hier was bij terugkomst van verlof niets aan de hand, twee maand later stond ik op straat met een zak geld. (vast contract)

Heb je al een gesprek gehad hierover? Of wellicht is er iets gezegd tijdens je functioneringsgesprek?

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,556
    529
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Je zou het er toch op kunnen gooien dat je graag meer wilt weten ivm de afspraken met kinderopvang/gastouder na je verlof :D Heb je ook meteen een legitieme reden om navraag te doen.

5. simoontje88

May 18, 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi

ik heb vandaag het gesprek gehad. Er is inderdaad nog geen duidelijk. Ze heeft me belooft die deze week te geven.
    We hopen op goed nieuws..

6. MomQ 2 be

MomQ 2 be Bekend lid

Jan 28, 2012
    532
    0
    0
    Noord Holland
    Ik hoop dat je goed nieuws kunt verwachten ...

Alleen realistisch is wel, dat je ook kunt verwachten dat je contract niet wordt verlengt....
    Mij (en velen met mij) die dit ook zijn overkomen.
    Heb je direct met je baas gesproken? want in dat geval zou ik het een beetje vreemd vinden dat ze er later op terug komt..

Share This Page