Hallo dames, Ik heb even een vraagje. Op 15-02-16 ongesteld geworden, normaal ben ik 7 dagen ongesteld nu begon het op maandag, donderdag was het over. Zaterdag had ik licht roze afscheiding in m'n onderbroek, zondag niks. Ik heb woensdag een test gedaan die was negatief, alleen heb ik wel in de middag getest (stom natuurlijk) Maar ik heb vanaf mijn menstruatie al pijn in mijn onderbuik. Rechts onderin ter hoogte van mijn eileider. Geen constante pijn, voel het vooral als ik me buik aanspan dus met uitrekken en opstaan. Ik vroeg me af of iemand enig idee heeft wat die steken kunnen zijn? Liefs
Ben je pas net gestopt met de pil toevallig? Ik was ook altijd 7 dagen ongesteld maar sinds ik gestopt ben met de pil maar 2 á 3 dagen.
Doe nog een test. Negatief, dan ben je echt niet zwanger en dan kun je je beter gaan richten op je nadere de eisprong voordat je die misloopt. Je kunt eens een keer een lichtere of kortere menstruatie hebben zonder dat dat iets betekent! Sommige vrouwen met een zeer regelmatige cyclus waar je de klok op gelijk kunt zetten, willen soms ook zonder reden zomaar een cyclus overslaan. Een lichaam is een gek iets en geen robot die jaren alles consequent hetzelfde doet.
Die steken kunnen het groeien van je follikels zijn waarna je binnen nu en een week je eisprong kunt verwachten. Maar doe eerst eens een zwangerschapstest en die kan met elke urine.