Nog 5 dagen dat ik ongesteld moet worden ( dit kan ook eerder gebeuren ). Maar wat zijn dit de ergste dagen.. elke seconde als ik erop Let, denk ik mijn ongesteldheid te voelen. Dit had ik eerst nooit toen we nog niet probeerde zwanger te raken. Heb totaal nog geen symtonen, alleen wat steken rechts in mijn zij en soms links onderin. Maar denk ook dat dit tussen mijn oren zit, omdat ik hoop zwanger te zijn. Toch denk ik dat het echt niet raak is. Helaas wil mijn vriend echt geen kind in december, omdat hij dat te druk vind voor het kind met alle feestdagen. Ik snap het wel, maar vind ook dat je niet te veel moet plannen. Maar dit betekend dat we het een maand overslaan om proberen zwanger te raken. Dus de dagen tellen af, dat ik hoop om niet ongesteld te worden.
Lastig hè... Ik hoop voor je dat je nu gewoon zwanger bent! Ik heb ook met mijn man gesproken over het gevalletje "decemberkind". Gelukkig zijn we allebei van mening dat het komt zoals het komt.. Ergens vind ik het egoïstisch, want je maakt zelf het probleem. Maar ik begrijp de keuze van mensen om een maandje over te slaan! Als mijn man het ook liever niet had gewild, had ik die keuze ook gerespecteerd. Een kind krijg je toch samen.. Ik duim voor een positieve test voor jullie!
Het is alsof ik mijn eigen verhaal lees Echt alles wat je zegt, same here. En je hoopt zooo hard dat het nu raak is, omdat je niet weer 2 maanden wilt wachten
Het is inderdaad omdat mijn vriend het wil, anders was het over 3 weken weer flink klussen haha. Zoetekoek moet je nu ook wachten om de test te kunnen doen? Spannend hé, ik kan echt niet wachten. Wil het liefste nu al testen
Ik hoop het zo voor je!! Denk dat ik zondag ook een test ga doen, als ik natuurlijk niet ongesteld ben. Wordt anders geduldige 2 maanden voor ons als we moeten wachten. Hopen dat het dan snel april/mei is xD
Ga je dan ook echt weer anticonceptie gebruiken? Condooms, pil, of gewoon geen seks rond de eisprong?
De pil ga ik niet gebruiken. Denk ook niet dat het goed is voor mijn lichaam een maand de pil en dan alweer stoppen. Dan maar met een condoom (a) Opende net een app en die zei al dat ik overtijd ben, maar kan in die app niet mijn dagen van mijn cyclus invullen. Dus die heeft het helaas mis.. Anders rende ik nu snel naar boven om de test te pakken haha.
Wat een gedoe.. Bah bah Wij hebben een maand nadat ik gestopt was met de Pil ook 4 weken condooms moeten gebruiken. Dit was vanwege een antibioticakuur waarbij je absoluut niet zwanger mocht zijn of worden.. Dat is ook verrot dan je dan moet wachten. Dus weet een beetje hoe je je voelt denk ik.
Ja over 4 dagen nod toch?? Wij gewoon geen seks rond de eisprong volgende maand. Daarna weer los, maar ik wil zo graag dit jaar nog!
Dat is dan ook zoiets inderdaad.. Moeilijk hé het wachten, vooral omdat we het zo graag willen. Elke dag wordt spannender. Had net nog de test in mijn handen, maar heb hem terug gelegd. Geduld moet ik maar hebben, zei ik tegen me zelf. En als ik te vroeg test en daardoor negatief is, ben ik alleen maar teleurgesteld.
Ik wil inderdaad ook nog het liefste dit jaar, maar dan moet het nu wel raak zijn. Kunnen wij inderdaad ook doen, geen sex rond de eiersprong en dan zal je net zien dat het wel gelukt is haha.
Tsja dan is het meant 2 be denk ik dan maar En idd ik ben ook wel wat teleurgesteld na de test van vandaag, aan de andere kant weet ik dat ht nog alle kanten op kan. En toch ook had ik eerder het gevoel dat het niet raak is, dus we zullen zien.
Ik had vandaag een heel klein streepje bloed bij het afvegen. Dit heb ik normaal nooit als ik over een paar dagen ongesteld moet worden. Iemand hier ervaring mee? Of betekend dit dat ik gewoon ongesteld wordt?
Menn25, dit kan dacht ik inderdaad van een innesteling zijn. Ik ga dat van december hier zelf niet op tafel leggen - ben eigenlijk ook wel wat van die mening; is dan een immens drukke maand met al die feestdagen, maar als ik dat zeg, moet ik gegarandeerd volgende maand ook een maand wachten... En laat ik net dat niet willen! Ik heb altijd een soort beeld gehad van voor die leeftijd wil ik al mijn kinderen hebben, dus een maandje extra uitstellen wil ik niet. Hopelijk heb je binnen enkele dagen een posi test vast! Hier heeft de vriend helaas al een week griep/keelontsteking. Had gelezen dat dit niet zo goed is voor sperma, dus vrees ergens toch wel voor deze maand...
Zo herkenbaar... Wij stoppen ook even 2 rondes. We hebben nu de luxe nog omdat we net begonnen zijn en het me niet zo tegen staat. Maar als ik al maanden bezig was geweest om zwanger te worden dan had ik gewoon doorgeklust.. Wij hopen hier ook echt dat het een november kindje word en het nog dit jaar is.. Ik duim voor jullie!