Hoi dames, Sinds enige tijd ben ik gestopt met tempen en ovutesten. Ik houd wel de lengte van mijn cyclus bij. Deze ligt gemiddeld rond de 29 a 30 dagen. Afgelopen donderdag had ik bij het afvegen op t toilet wat roze afscheiding. Ik dacht heel ff dat ik ongesteld moest worden, maar ik zat die dag pas op cyclusdag 19. Nu weet ik dat mijn LF 11 dagen is. Wie weet wat dit was?
Bedankt voor je antwoord... ik heb dit dus nog nooit eerder gehad en ik zit nu in ronde 11... we hebben het gelukkig wel gezellig gemaakt de afgelopen dagen.
Ik durf het ook niet met zekerheid te zeggen hoor maar het klinkt wel aannemelijk, zeker ook omdat het qua datum wel overeen zou kunnen komen met je eisprong en je LF van 11 dagen. Hopelijk over een paar dagen een mooie positieve test!
Het was niet veel en ik ga ervan uit dat ik geen soa heb sinds ik al 12 jaar met dezelfde man samen ben. Ik heb het alleen nog nooit gehad. Ik hoop dat het een ovulatiebloeding was. En wie weet is 11 maal scheepsrecht. Op dit moment is 9 november dan mijn nod. Kun je met een LF korter dan 14 dagen wel op nod testen? Of is het slimmer om er 3 dagen bij te tellen?
Een soa is ook niet iets waar ik aan zou denken nee. Ik neem aan dat je dan ook al wel meer klachten zou hebben dan alleen bloedverlies. Ik hoop voor je dat het inderdaad raak is. Ik zou gewoon op je NOD (mits je niet ongesteld wordt) een testje doen. Wel in je achterhoofd houden dat als deze negatief is, het nog niet perse hoeft te zeggen dat het niet raak is.
Ik duim voor je! Ik had toen der tijd ook een roze "veeg" en was die ronde Zwanger. Ik hoop het voor je meis x