Hallo allemaal, Ik ben Dieneke en ben 31 jaar. Ik ben helemaal nieuw hier en heb al meteen een vraag aan jullie. Ik ben nu (natuurlijk samen met mijn vriend) voor de tweede maand bezig om zwanger te worden. Ik ben al wel zeker een half jaar gestopt met de pil (je weet wel reinigen enz.) Sinds ik gestopt ben met de pil, heb ik altijd zo'n 8 tot 5 dagen voordat ik "echt" ongesteld wordt, last van wat bruine afschijding (zoals meerdere heb ik gelezen). Nu bleef dat deze maand uit (ik natuurlijk helemaal blij) tot vandaag (wel wat minder dan normaal, maar ik had wel last van wat bruine afschijding). Morgen moet ik ongesteld worden. Ik natuurlijk teleurgesteld, of kan ik nu toch nog zwanger zijn?
@Dieneke....die bruine afscheiding 5 tot 8 dgn voordat je ongesteld moet worden kan innestelingsbloed zijn... Je afscheiding van nu kan ook een voorteken van ongesteldheid zijn..hoop het natuurlijk niet voor je!
Kan voorteken van ongie zijn, maar je kunt alsnog zwanger zijn. Afwachten maar en testen op je nod of een dag of een paar dagen erna.