Hmm denk het niet. Het helpt alleen zodat je kindje geen openruggetje, open gehemelte krijgt of een hazenlip. Tenminste de kans word veeel kleiner. Misschien moet je ff google gebruiken en dan intypen: meer vruchtbaarheid kans Of iets in die richting.
Aloe Vera Sap Het drinken van Aloe Vera sap is goed voor vele lichaamsfuncties; voor het immuunsysteem, de spijsvertering en de geestelijke rust. Maar bovenal bevordert het de vruchtbaarheid bij zowel mannen als vrouwen. Bij de vrouw wordt het hormonaal evenwicht hersteld wat de cyclus te goede komt. Een heel kwetsbaar stadium van de zwangerschap is de innestellingsperiode. Aloe Vera sap zorgt er voor dat de ontvankelijkheid van de slijmvliezen van de baarmoeder wordt verbeterd. Hierdoor wordt de kans dat een eitje zich goed kan innestelen groter en heeft een zwangerschap meer kans op een goede afloop. Misschien heb je daar wat aan. Ik lees dus ook dat het goed is als een man foliumzuur slikt en extra zink neemt, dat zorgt dat hun zaadjes ook beter worden als ze minder vruchtbaar zijn.
Aloe Vera sap is best duur voor zover ik nu de prijzen heb gezien. Ik heb ook geen idee of het in de winkel te koop is. Wat je wel kan doen is naar je huisarts gaan of de apotheker bellen en daar vragen hoe je er voor zorgt dat je meer vruchtbaar bent en je vriend ook.