wanneer bellen naar wie

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door kikker28, 10 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kikker28

kikker28 Actief lid

10 okt 2007
    302
    0
    0
    hallo, ik heb vandaag vaag positief getest,(1 dag na NOD) er stond echt een tweede streepje, alleen was het nog niet een dikke streep. wanneer moet ik nu huisarts of verloskundige bellen?
    Moet ik eerst afwachten tot de test duidelijker wordt?
    Groetjes Kikker

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Kikker28,

Gefeliciteerd! Je mag direct de verloskundige bellen. De huisarts wordt op een gegeven moment ook ingeseind door een brief van de vk of je belt zelf even op. Maar je hebt dus geen verwijzing nodig. En je kunt nu ook al bellen. Het lijkt wel vroeg, maar tegenwoordig zien we de mensen eerder dan een aantal jaar terug.

Groetjes Brigitte

3. kikker28

kikker28 Actief lid

10 okt 2007
    302
    0
    0
    Alvast bedankt voor je antwoord,
    ook als de test nog niet zo duidelijk is? want voor mijn gevoel is het nog niet helemaal echt.

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Dan doe je er morgen nog een bv en dan bel je daarna. Of je wacht een week om het allemaal even te laten bezinken. Doe maar wat goed voelt, het mag allemaal.

Groetjes Brigitte

5. kikker28

kikker28 Actief lid

10 okt 2007
    302
    0
    0
    da's snel antwoord! Bedankt, ik zal het allemaal eens even laten bezinken, het is nog wel wat onwerkelijk. maar ja de symptomen wijzen er wel op.
    Groetjes kikker

Deel Deze Pagina