hallo, Ik moet me verhaal even kwijt ben er achter dat het van me af schrijven toch wel een beetje helpt en ook de verhalen van lotgenoten lezen. In 2009 een miskraam met 8 wk, gecureteerd en ach ik dacht toen bij 1 op de 10 gebeurt het dus pech, 1 maand erna was ik zwanger en kregen we in feb 2010 een gezonde zoon, juni 2011 we gaan er weer voor.. in sept 2011 weer een miskraam een hele vroege (mijn cyclus was nog niet op gang na het stoppen van de pil en had nog niet getest) al met al heeft het ons een half jaar gekost voordat ik helemaal schoon was (mei 2012) toen pas na een dik jaar weer zwanger juli 2013 miskraam (4-5wk) maar ons geluk kon niet op ik was direct weer zwanger!! Nu zal het toch wel een keer goed gaan toch??!! nou vergeet het maar vorige week vroege echo gehad alleen een vruchtzakje te zien nouja dat kon nog alle kanten op omdat het nog maar 6 wk was, vanmorgen weer heen en helaas vruchtzakje was niet gegroeid en eigenlijk nog geen vruchtje te zien (zogenaamd windei) nu wordt ik vrijdag gecureteerd.. Nu heb ik ook wel alles meegemaakt dacht ik zo... We zijn natuurlijk ook nagekeken en al maar alles is goed er mankeert ons beide niks en de bevruchting is er zo nu en dan ook wel en het innestellen gaat ook nog maar dan als het moet gaan ontwikkelen dan gaat het mis lijkt wel, en laat daar nou net niks aan te doen zijn... Tja ik moet blij zijn met 1 gezonde kerel natuurlijk maarja jullie snappen me gevoel wel denk ik...
Ik wil je graag sterkte wensen voor aankomende vrijdag. Hoe gaat het met je? Het ene moment denk je dat je in elkaar stort en het volgende moment voel je je weer wat sterker. Het gaat echt met ups en downs. Ik ben ook heel de tijd bang dat de gyn het verkeerd gezien hebt en dat hij morgen een levend vruchtje weghaalt. Ik ga denk ik wel vragen of ze nog even een echo maken voordat ik gecurreteerd word. Ik heb ook nog zwangerschapskwaaltjes. heb jij dat ook? Tis allemaal zo dubbel he. Heel veel sterkte meis...ook voor je vriend.