Wat is de beste zwangerschapstest?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by ano1, Mar 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ano1

ano1 Niet meer actief

#1 ano1, Mar 24, 2014
    Last edited by a moderator: Mar 24, 2014
    Hallo dames ,

Welk merk zwangerschaps testen zijn het best en test je het snelst positief mee ??
    Die van 123 testen bevallen mij niet goed..

2. mama09

mama09 Fanatiek lid

Jul 21, 2009
    1,225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Wat mij betreft de uiterst gevoelige midstream van Z&K (testte er heel vroeg al duidelijk positief mee) en ze blijven omowit bij niet zwanger.

3. ano1

ano1 Niet meer actief

Jaa want die vage lijntjes word ik echt gek van !!

4. nina22

nina22 Actief lid

Feb 16, 2014
    198
    0
    0
    friesland
    ik vind de 2 voor 5 euro van de kruitvat heel goed! heb vorige maand 4 dagen voor NOD positief getest (vroege miskraam gehad) en ik heb toevallig net weer foto geplaatst die is ook weer 4/5 dagen voor mijn NOD.. moet ik er wel bij zeggen dat het iet lange dan 5 min duurt. dus niet na 5 min al weggooien haha

5. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

Feb 4, 2014
    1,568
    1
    0
    Drenthe
    Het is niet alsof ik persoonlijk elk bestaand merk geprobeerd heb. Maar ik was ook erg tevreden met zowel de Kruidvat testen als die van Zwanger & Kids. Vooral de laatste vond ik erg duidelijk.

6. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

Dec 19, 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Hier ook de KV 2 voor 5. Licht positief 3 dagen voor NOD, oplopend 2 dagen voor NOD. En dan heb ik 2 dagen voor NOD ook nog de Clearblue plus gedaan, niet met ochtendurine, en duidelijk positief.
    Dus die 2 testen zou ik zeggen :)

7. Buikje0

Buikje0 Fanatiek lid

Nov 24, 2011
    1,095
    1
    0
    NULL
    NULL
    De kruidvat 2v5 zijn hier het beste. Bij mijn zoon 4 dagen voor NOD licht positief, bij deze zwangerschap heel duidelijk positief (ook 4 dagen voor NOD).

Ook andere goedkopere merken geprobeerd, die nog gevoeliger hoorden te zijn, was niet zo'n succes.

8. ano1

ano1 Niet meer actief

Nou ik zit nog voor mijn nod en ik had laats een kruidvat test heel licht positief maar pas na 10/15 minuten dus weg gegooid ! En nieuwe testen besteld van 123testen in casette en die blijven Omo wit !
    Om gek van te worden .. En had nu geen tijd om naar de kruidvat te gaan dus heb nu op jullie advies de midstream van zwAnger en kids besteld ! Hopelijk gauw weer een posi test haha .. Hoelang duurt de levering van zwanger en kids ? Weten jullie dat

9. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,329
    11
    38
    hier
    kruitvat 2v5!

10. Taraatje

Taraatje Actief lid

Nov 7, 2010
    108
    0
    0
    Leerkracht
    Polder
    Ik heb met de Action-test 5 dagen voor mijn NOD duidelijk positief getest. Mijn laatste menstruatie was van 12 maart. Weet je wat, kijk zelf maar: [​IMG]

11. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van kv2v5, heb er tientallen (of meer) versleten en regelmatig indrooglijntjes gehad. Bij de dipsticks van zwanger&kids bleven ze altijd spierwit. De midstream van zw&k gebruikte ik toen ik erachter kwam zwanger te zijn, voordeel van die is dat de testen na een aantal weken zwangerschap niet lichter werden, toen de testen van kv dat wel werden omdat ze het hcg niet meer aan konden.

12. happy7

happy7 Lid

Apr 12, 2014
    9
    0
    0
    Kruidvat en clear blue digital

13. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

Jan 16, 2014
    4,685
    0