Hallo dames , Welk merk zwangerschaps testen zijn het best en test je het snelst positief mee ?? Die van 123 testen bevallen mij niet goed..
Wat mij betreft de uiterst gevoelige midstream van Z&K (testte er heel vroeg al duidelijk positief mee) en ze blijven omowit bij niet zwanger.
ik vind de 2 voor 5 euro van de kruitvat heel goed! heb vorige maand 4 dagen voor NOD positief getest (vroege miskraam gehad) en ik heb toevallig net weer foto geplaatst die is ook weer 4/5 dagen voor mijn NOD.. moet ik er wel bij zeggen dat het iet lange dan 5 min duurt. dus niet na 5 min al weggooien haha
Het is niet alsof ik persoonlijk elk bestaand merk geprobeerd heb. Maar ik was ook erg tevreden met zowel de Kruidvat testen als die van Zwanger & Kids. Vooral de laatste vond ik erg duidelijk.
Hier ook de KV 2 voor 5. Licht positief 3 dagen voor NOD, oplopend 2 dagen voor NOD. En dan heb ik 2 dagen voor NOD ook nog de Clearblue plus gedaan, niet met ochtendurine, en duidelijk positief. Dus die 2 testen zou ik zeggen
De kruidvat 2v5 zijn hier het beste. Bij mijn zoon 4 dagen voor NOD licht positief, bij deze zwangerschap heel duidelijk positief (ook 4 dagen voor NOD). Ook andere goedkopere merken geprobeerd, die nog gevoeliger hoorden te zijn, was niet zo'n succes.
Nou ik zit nog voor mijn nod en ik had laats een kruidvat test heel licht positief maar pas na 10/15 minuten dus weg gegooid ! En nieuwe testen besteld van 123testen in casette en die blijven Omo wit ! Om gek van te worden .. En had nu geen tijd om naar de kruidvat te gaan dus heb nu op jullie advies de midstream van zwAnger en kids besteld ! Hopelijk gauw weer een posi test haha .. Hoelang duurt de levering van zwanger en kids ? Weten jullie dat
Ik heb met de Action-test 5 dagen voor mijn NOD duidelijk positief getest. Mijn laatste menstruatie was van 12 maart. Weet je wat, kijk zelf maar:
Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van kv2v5, heb er tientallen (of meer) versleten en regelmatig indrooglijntjes gehad. Bij de dipsticks van zwanger&kids bleven ze altijd spierwit. De midstream van zw&k gebruikte ik toen ik erachter kwam zwanger te zijn, voordeel van die is dat de testen na een aantal weken zwangerschap niet lichter werden, toen de testen van kv dat wel werden omdat ze het hcg niet meer aan konden.