Ik heb hier al heel lang last van ik heb het snel erg warm en zweet snel handen oksels. .. Dat vind ik nog niet zo erg maar ik zweet dus ook tussen me benen bij me lies en me kont hihihi.. Ik schaam me er rot voor en heb vaak een natte broek wat ik gewoon vies vind.. Eeb witte broek kan ik niet aan een legging meestal ook niet want die is dan helemaal nat.. Ik douch 2 keer op. Een dag ondat ik me vies voel.. En verder vaak een andere onderbroek aan.. Zijn er mee mensen hier die dit probleem hebben en wat doe je eraan iemand tips.... Denk dat er geen medicijnen voor bestaan. . Las iets over botox maar zal wel heeeel duur zijn.. Maar dit probleem is echt een heel groot probleem bah
erg vervelend, ik heb het 'gelukkig' alleen in de zomer als het echt heel heet is. lees mee, heb er zelf ook nog niks op gevonden.
Ik weet helaas niet iets wat je er tegen kan doen. Ook ik lees mee want ken iemand die hier ook last van heeft, dus wie weet kan ik haar dan nog wat tips geven!
Ik heb het bijna altijd vooral als.ik weg moet en dingen ga doen... Soms veel erger dan de andere keer.. Als.ik stil zit heb ik het bijna niet
ik heb het normaal alleen in de zomer, maar denk door me zwangerschap is het nu erger dan normaal. Vind het ook erg vervelend. Kan niet eens normaal op een stoel zitten zonder dat er een nat randje op komt nadat ik heb gefietst of gewandeld >.< dit had ik eerst niet, maar nu dus wel... heel vervelend =(
Ja dat heb ik dus ook maar al zeker sinds me jeugd dus niks met de zwangerschap te maken.. Me leggings zijn altijd nat verwissel soms wel 6 keer me knderbroek per dag want vind het vies
Ik lees mee! Want ik herken het helemaal. Nou is het niet zo dat als ik nu ontspannen thuis zit helemaal zweet. Maar als er mensen om me heen zijn dan zweet ik echt enorm. Ook mijn gezicht., Zomers zweet ik ook erg bij mn billen, maar ook nu bijv. als ik ergens ben dan ga ik zowieso niet op een lederen bank zitten.. Mijn handen zijn ook altijd klam of nat! Ik zit er ook wel erg mee, vooral in gezelschap of op het werk of waar dan ook.... En als het ook maar een beetje warmer word dan ben ik al nat...
Herkenbaar! Ik weet niet of het bij mij door mijn dikke billen komt, want door mijn overgewicht heb ik er meer last van dan eerder, toen ik wat slanker was. Ik zit ook liever niet op leren of plastic stoelen/ banken want dan zie je ook heel vaak een natte afdruk als ik opsta. Wat vaak wel helpt is om voor het moment dat ik op wil staan, een beetje onopvallend over mijn stoel heen ga schuiven zodat de natte plek als het ware uitgewist word. Maar ik vind het ook best genant. Net alsof het vaginaal vocht is of alsof ik in mijn broek geplast heb. Maar beiden is echt niet het geval, het is idd zweet. Wil ook wel weten wat je hier tegen kan doen.
Ik ben ook een stuk dikker hoor overgewicht maar toen ik wat dunnenr was had ik het ook.. Dat doe ii ook schuiven ovwr de stoel of me tas er snel opzettwn hahahahahha
Ik ben ook veel dikker, moet zeggen dat het wel wat erger is geworden. Maar voordat ik zwanger werd zweette ik ook al veel..En toen was ik slank.. Ik heb zelf onder mijn borsten zweetplekken in mn shirt!