2 dagen korter ongi...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door French, 10 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. French

    French Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik ben deze maand gestopt met de pil.
    om precies te zijn gisteren want toen had ik aan de nieuwe srtip moeten beginnen.
    toen ik nog aan de pil was dan was ik vanaf zondag t/m zaterdag ongi maar nu is het al gestopt...dus 2 dagen minder.
    is dit normaal en wilt dit dan zeggen dat de baarmoeder zich al aan het voorbereiden is voor een eitje?
    ik hoop dat het een beetje duidelijk is :)
     
  2. Naomy

    Naomy Actief lid

    12 nov 2005
    284
    0
    0
    Groningen
    Volgens mij is het vrij normaal dat je ongi nu korter of langer duurt. De pil is inprincipe een chemisch goedje dat je verplicht een paar dagen ongesteld maakt zeg maar. Nu gaat je lichaam zijn eigen gang.

    Succes met klussen in de eerste ronde ;)
     
  3. AlexandraS

    9 feb 2006
    74
    0
    0
    Den Haag
    Je hormoonhuishouding moet inderdaad weer zijn eigen ritme vinden, dat heeft tijd nodig. Ik was altijd 4 dagen ongesteld met de pil, nu ik gestopt ben met de pil 6 dagen. Het kan dus ook andersom.
     
  4. French

    French Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    bedankt voor de antwoorden...dan ben ik gelukkig normaal ;)
    nog gefeliciteerd met je zwangerschap naomy! :)
     
  5. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Als je gisteren pas gestopt bent met de pil, dan denk ik eigenlijk dat het er nog niks mee te maken heeft. Je hebt dan namelijk nog steeds een "pil-bloeding" gehad en de volgende ronden komt de eerst echte ongesteldheid.
     
  6. French

    French Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    nou ik denk het toch wel want ik heb 7 jaar de pil geslikt en het is altijd 6 dagen geweest en nu slik ik de pil niet meer en het is gelijk 2 dagen minder en anders is het wel heeeel toevallig.
     

Deel Deze Pagina