Vanavond met mijn man naar het ziekenhuis gegaan omdat ie al 4 dagen klaagde over steken bij het ademhalen. Eigenwijs als ie is wilde hij niet naar de dokter, dus heb hem vandaag maar gedwongen. Helaas direct daarna door naar de spoedeisende hulp en ze hebben hem gelijk gehouden . Hij heeft een long-embolie óf een ontsteking dat gaan ze morgen verder uitzoeken. Ik heb de afgelopen dagen behoorlijk tegen hem lopen mopperen dat ie zo kleinzerig is en dat ik er zelfs in het weekend alleen voor sta. Voel me daar nu zó schuldig over Daarnaast mis ik hem ook gewoon gigantisch Als hij weer thuis is ga ik hem helemaal vertroetelen! Ik hoop dus dat het snel zo ver is.
Ahw maar je nam hem wel serieus genoeg om te zorgen dat hij naar de dokter ging en dus geholpen werd.. gewoon sorry zeggen en hem inderdaad lekker vertoetelen als hij weer thuis is! Hoop dat hij snel opknapt, sterkte! (Mannen kunnen zich nu eenmaal vaak wel heel erg aanstellen, zou ook echt iets voor mij zijn om mn vriend precies dan een aansteller te noemen)
Beterschap hopelijk knapt hij snel op! Niet schuldig voelen, je hebt hem wel naar de dokter/zkh gekregen, als jij dat niet had gedaan was hij waarschijnlijk nog niet gegaan!
Vannacht echt extreem slecht geslapen Vandaag krijgt manlief een CT-scan met contrastvloeistof om te kijken of er inderdaad een blokkade in zijn bloedsomloop zit. Als dat zo is dan zou het best wel lang kunnen duren voor hij weer thuis is