Gelukkig dat het geen longembolie is. Ik hoop dat ze er snel achter komen wat het wel is, het op kunnen lossen en dat hij snel weer thuis is.
Beterschap voor je man! Klinkt ook een beetje als mijn verhaal. Mijn man had al een week griepklachten en werd maar niet beter. De huisartsassistente zei dat hij moest uitzieken. Ik ergerde me er op een gegeven moment ook een beetje aan dat het zo lang duurde en dat hij zo 'zeurde' Na nog bijna een week met koorts weer de huisarts gebeld, en die kwam toen op huisvisite omdat mijn man niet kon autorijden (heb zelf ook geen rijbewijs) en al helemaal niet kon lopen daarheen. Die stuurde hem meteen door naar de spoedeisende hulp en hij heeft een week in het ziekenhuis gelegen! Zijn kaliumgehalte was veel te laag en hij had longembolie en hepatitis veroorzaakt door het CMV-virus. Slikt nu nog steeds bloedverdunners en heb hem ook een tijdje dagelijks injecties moeten geven
Hoop dat ze er snel achter zijn wat het wel is en hij snel weer thuis is. Beterschap voor je man en sterkte voor jou!
Nou, ze weten het nog steeds niet, maar ze hebben wel uitgesloten dat hij in levensgevaar is. Hij wordt dus morgen ontslagen, maar hij gaat nu nog even 'zeuren' of hij niet vandaag naar huis mag Morgen gaan ze namelijk alleen nog bloed prikken, dus een beetje raar om daarvoor nog een nacht te moeten blijven
Ik heb dit ook ooit eens gehad, dachten bij mij ook aan een longembolie, gelukkig had ik alleen maar een slokdarmontsteking. Geeft blijkbaar dezelfde klachten! Veel beterschap voor je man!
Dat zou me eigenlijk niet eens verbazen als hij dat ook heeft, want hij had de laatste tijd ook regelmatig last van brandend maagzuur, gaf hij aan
Heb je dat doorgegeven? Want het is vrij "onschuldig", maar wel enorm pijnlijk, bij mij trok de pijn door naar mijn arm en met ademen pijn op de borst en op longhoogte op de rug. Een enkele keer heb ik er nog last van (1x pj ongeveer) ik krijg hier omeprazol tegen, maar dat werkt dus niet altijd voldoende. Omdat ik dus regelmatig maagzuur heb wat omhoog komt (wat ik dus lang niet altijd voel) gaat bij mij dus de slokdarm ontsteken.
Nee, dat hebben we niet doorgegeven, omdat dit eigenlijk de eerste keer is dat ik me besef dat het relevant zou kunnen zijn
Ja, ik zal het doorgeven aan mijn man!! Ik vind het altijd zo apart dat pijn in je borst dan bijvoorbeeld vanuit je slokdarm kan komen. Het menselijk lichaam zit wonderlijk in elkaar
Ja, maar dat kan echt! Mij wilden ze voorbereiden op een operatie, toen bleek dat het geen longembolie was! (gelukkig natuurlijk) Toen gingen ze verder kijken en bleek het gewoon een ontstoken slokdarm te zijn. Wat mij dus het meeste verbaasde was dat de klachten gelijk zijn (blijkbaar) Ik hoop voor hem dat het zoiets onschuldigs is, heel veel beterschap voor hem! En echt, als het een slokdarmontsteking is, wees dan toch maar lief voor hem, want iedere ademhaling doet pijn en is erg vermoeiend
ik ga sowieso heel lief voor hem zijn, want ik vond het verschrikkelijk dat hij vannacht niet thuis was, dus ik ben hem opeens weer veel meer gaan waarderen . Niet dat ik hem niet meer waardeerde, maar je gaat iemand toch een beetje zien als een constante factor die er toch wel is . Pas als ie er dan niet is dan weet ik weer dat ik echt wel hartstikke gek op hem ben.