oei, hij belt net . Ze hebben wat vlekjes op zijn longen gezien. Nu krijgt hij morgen een echo om te bepalen of dat het mogelijk kanker is Hij rookt niet, dus de kans is niet heel groot geloof ik, maar ik maak me toch direct weer zorgen
Heel veel sterkte in deze moeilijke en lange tijd! Gelukkig handelen ze heel snel en heeft hij al wat onderzoeken gehad. Ik hoop op t beste!
Och, jee!! Kan me indenken dat je je zorgen maakt, en ja, helaas niet rokers kunnen natuurlijk wel kanker krijgen (al is de kans een stuk kleiner) Heeft hij nooit gerookt? En bij zijn ouders thuis? (of zij rookte bedoel ik)
Zijn ouders roken wel, maar altijd buiten. Tenzij ze dat vroeger anders deden, dat weet ik dan niet . Ik heb maar de helft meegekregen van het telefoongesprek, ik ben zó geschrokken. Hij had het over bolvormige vlekjes en dat zou kunnen duiden op een uitzaaiing dus nu gaan ze hem op verschillende plekken echo geven zoiets
Ach bolkje toch Ik had ook al in het boodschappentopic gereageerd maar heel veel sterkte komende tijd en ik ga duimen voor goed nieuws. Dikke digi knuffel!
Dat iemand niet of nooit gerookt heeft wil niks zeggen helaas. Ik weet uit ervaring hoe erg je iemand na pas een paar dagen al kan missen. Ik heb zelf net 6 dagen zonder man moeten slapen en mijn oudste van 3 jr oud de hele week niet gezien omdat ik in Roterdam in het ziekenhuis met de jongste lag. Vandaag weer lekker thuis met zijn allen! Sterkte voor jou en je man, ik hoop dat het snel gevonden wordt en het niks ernstigs is.
Ach, Bolkje, heel veel sterkte, meid!! Gatsie, wat zenuwslopend voor jullie. Ik duim voor goed nieuws (in ieder geval niets ernstigs).
Heel veel sterkte. Wat heftig dat ze aan kanker denken hopelijk hebben ze het mis en komt hij snel weer thuis
Ach bolkje wat een rotwending! Wat zullen jullie in spanning zitten. Heel veel sterkte en ik duim op goed nieuws!