Ik moet het heel even kwijt! Maar nog minder dan een maand en dan mag ik eindelijk mijn man ontvoeren!!! Pff, ik houd nu al 8 maanden mijn mond, dus het wordt wel steeds moeilijker. Gelukkig kan ik het hier even weer kwijt. Dat helpt behoorlijk moet ik zeggen. 12 september zijn we 2 jaar getrouwd en dan heb ik de Fata Morgana Suite in het Eftelinghotel geregeld. En hij weet nog steeds van niets. Ik ben zoooo benieuwd naar zijn reactie!! Er staat trouwens een Whirpool in die kamer. Weet iemand nog lekkere zeep die ik daarvoor kan gebruiken? Ik weet dat je niet alles in een Whirlpool mag gooien. Dus misschien hebben jullie nog lekker ruikende tips.
Wat een leuke verrassing!! Dat je je mond al zo lang hebt kunnen houden, zou mij niet gelukt zijn!! Laat over een maandje even weten hoe het geweest is! Wel lekker een whirlpool in je kamer. Volgens mij heb je speciale zeep die je in whirlpools kan gooien. Nou geniet ervan. Groetjes
Ik heb tijdens onze huwelijksnacht heerlijke badolie in de whirlpool gedaan, met zeep/schuim schuim je de kamer uit nl.
wat leuk!! ik zou inderdaad voor olie gaan, wij hebben er 1 in de badkamer en mijn broertje kwam een keer logeren en had er badschuim in gedaan, nou bijna de hele bovenverdieping zat onder het schuim haha. ik zou overigens ook mijn mond niet zo lang kunnen houden, dus vind het erg knap van je! haha
Leuk!! Ik heb geen tips. maar echt knap dat je het zo lang stil hebt kunnen houden ik had denk ik al die tijd met een ontzettende grijns op me gezicht gelopen dat hij het e dan wel uit kreeg bij mij haha
Echt een leuk idee! Volgens mij weet ik het topic nog dat je zo blij was omdat je net had geboekt. Heel veel plezier alvast! En wow al 8 maanden, dat doe je goed haha volhouden nog eventjes!
Hoi, Nog even volhouden he Ik mocht het gelukkig afgelopen donderdag al zeggen na een paar weken. 8 maanden zou me nooit lukken, knap hoor Gr MB2005.
Bedankt voor de reacties! Hihi, mede dankzij het forum kan ik zo lang mijn mond houden denk ik. Ik kan hier mijn ei tenminste kwijt. Maar het is wel erg moeilijk hoor, vooral deze laatste maand. Maar ik ben nu zover gekomen, nu ga ik het echt voor me houden!! Ik ga komende week wel even een bezoekje brengen aan de Bodyshop ofzo. Had er trouwens nooit bij stil gestaan dat je met badschuim in een Whirlpool de kamer bijna uitsopt. hihi.
Leuk!!!! En de kamers lijken me prachtig! Heb toevallig onlangs op de site gekeken en het zag er `betoverend´ uit. Heel veel plezier en genieten met z´n tweeën!
Prachtig kamer is dat! Wijzelf zijn getrouwd in de Efteling en hebben geslapen in de bruidssuite met grote whirlpool in de torenkamer van het eftelinghotel