hallo nou nog 2 dagen dan eindelijk de 20 weken echo voor mij dan de 22 weken echo beetje laat maar zat vast vol denk ik ben benieuwd wat we krijgen we hebben al een jongen dus een meid zou leuk zijn groetjes chantal morgen 22 weken zwanger
Hallo zit een beetje in zelfde schuitje Heb al een zoon en hoop stiekem op een meisje. Natuurlijk is het belangrijkste dat hij/zij gezond is. Mijn 20 weken echo is op 7 december dus met mijn 21 weken. Ik ben benieuwd naar mijn kleintje en hoop dat ie wil laten zien of het een meisje of een jongen is. Want ze gaan er niet op zoek heb ik begrepen. Succes en laat ons weten .
Nou spannend meid, Ik hoop voor je dat ze het kunnen zien Is altijd weer afwachten. Stiekem duim ik met je mee voor een meisje
hey Tal, Ik heb ook de 23ste de 20 weken echo, ik ben ook benieuwd wat daar nou zit en hoe hij het doet daar binnen! (denk en hoop een jongetje)
spannend joh, ook ik ga met 20 weken een echo laten maken ook al duurt dat nog best lang. ik hoop ook een meisje maar mijn gevoel zegt een jongen. ik heb al een jongen en een meisje maar vind meiden echt heerlijk! onze zoon is ook een doetje hoor,maar daar kun je niet lekker mee friemelen en dingetjes in z'n haar doen gewoon lekker tutten.maar als het nu een jongen is zijn we er ook heeeeeel blij mee,en inderdaad als het maar gezond is we mogen al lang blij zijn dat we kindjes kunnen krijgen!
Spannend hoor, ik heb ém gisteren gehad en alles zat erop en eraan En bij ons wilden ze ook niet op zoek gaan naar het geslacht, maar al snel zag ik 2 balletjes en meteen daarna zn piemeltje, geen twijfel over mogelijk, ook echoscopiste was er erg zeker van, dus ons dochtertje krijgt een broertje
ik krijg 8 december een 20 weken echo. ik ben dan 21 weken en 4 dagen dus ook een beetje laat. worden bij julie alle orgaantjes etc gescheckt of gewoon in grote lijnen
Bij mij werd gisteren het volgende gecheckt: Hersentjes Of het hoofdje symmetrisch was Opmeten hoofdje, daaraan kunnen ze zien of kind een evt. groei achterstand heeft Bovenlip ivm hazelip Buikje werd opgemeten ivm evt. groei achterstand Kijken of buikje en rug gesloten was Hartje, 4 kamers aanwezig? Aorta aan de linkerkant? Doorbloeding 2 niertjes aanwezig? Blaasje gevuld? Longen aanwezig? Lengte beentjes Stand van de voeten Volgens mij was dit het wel zo'n beetje, ik vond het een aardig uitgebreid echo onderzoek. Duurde bij mij ook vrij lang omdat de baby erg druk was en niet stil wilde liggen.
dank jullie wel voor de leuke reactie,s @vosje dank je wel dat je voor me duimt ik laat het jullie weten als ik het weet ! groetjes chantal