Wij hebben de quinny zapp xtra 2.0, en gebruiken deze voor de langere afstanden zoals naar de stad, lekker wandelen etc.. Mijn dochter is 2 en de hele tijd lopen houd ze nog niet vol. Daarom vind ik de buggy ideaal nog, maar ik vindt haar zo groot worden voor deze buggy.... Heeft iemand dit ook met deze buggy? Vindt het zonde om een andere te gaan kopen, aangezien deze best prijzig was en een fijne buggy is.
Tot een jaar of 3 werd hier heel sporadisch de maclaren uit de kast getrokken, die is vrij groot. Ik zou zelf bij ruim 2 geen nieuwe buggy meer kopen, wij hadden voor lange stukken de loopfiets (3 wielen) mee of een draagzak.
Nee dat is ook niet de bedoeling om een andere te kopen Maar vindt de quinny zo klein nu uitvallen kwa grootte als mijn dochter erin zit. Ze is 90cm nu net.
Wij hebben de gewone quinny zapp, meisje is bijna 3 en past er nog in. Ga ook geen nieuwere meer kopen. Hebben ook wel een bolderkar, dat vind ik ook wel een leuk alternatief voor als we wat verder stappen. Zeker omdat ze ondertussen ook zelf wil stappen maar de hele afstand is nog te ver.
Onze zoon is pas 1.5, maar ik vind dat de buggy ook klein oogt. Ik verwacht niet dat hij er tot 3 jaar in past. Bij onze dochter hadden we de quinny nog niet dus ik heb nog geen eerdere ervaring. Wel is het zo dat onze dochter na haar 2e verjaardag vrijwel nooit meer in een wagen heeft gezeten.
Per buggy zitgedeelde verschilt. Ik heb armadillo en is echt grote ruimte ze kan daar tot jaar 5 denk ikmaar we gebruiken het al sinds 1.5 jaar bijna niet. Enkel grotete afstanden of in stad winkelen dus echt zo zelden
Wij gebruiken nog steeds soms de gewone Zapp en dat past nog goed. Zoon zit er zelf soms in als we een hele dag weg zijn; dat is wel krap
De buggy oogt idd klein, maar mijn oudste dochter is nu 3,5, erg groot voor haar leeftijd en die zit er soms ook nog in Omdat ze meestal loopt en de buggy dus enkel gebruikt wordt voor als ze het niet meer trekt, vind ik het prima te doen.
We gebruiken hem ook indd voor de langere afstanden of dagje weg. En ik neem hem mee voor als we op vakantie gaan, daar vindt ik de buggy toch nog wel handig voor.