HH beurs en 9 maand beurs vraagjes

Discussie in 'De lounge' gestart door mamajojo79, 23 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    Hi
    voor wie al eerder geweest is, aantal vraagjes.

om 11 uur gaat open, maar staat er dan als ik half 11 aankom al mega rij? dat ik uiteindelijk pas laat binnen ben? of stroomt het om 11 uur ineens door?

Kan ik heen en weer lopen?> dus 11.00 uur 9 maand, om 13 uur de HH beurs en dan ook weer om 17 uur terug naar de 9 maand ( ivm de gratis echo proberen te scoren om 11 uur hihi)

kan je pinnen daarbinnen? denk wel. WIl graag leuk zwangerschaps t shirt met tekst proberen te scoren

bedankt meiden, btw ik ga morgen, laaste dag, ook daar graag meningen over ;) al heb ik geen keus meer hihi

2. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

Denk wel dat er een rij zal staan.
    Ik zou vooraf even bij de bank pinnen.

3. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Je kunt heen en weer lopen tussen de beurzen. Of er een rij staat als het net open gaat, dat denk ik wel. Ik was er pas rond half een en toen was t echt mega druk!

Pinnen zou ik vooraf doen. De rij bij de pinautomaat is niet echt leuk. Je kunt bij een aantal stands ook trouwens met pin betalen.

Veel plezier!

4. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Je kunt makkelijk heen en weer lopen en je kunt op heel veel plekken pinnen, plus bij de meeste stands ook wel.

5. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Ik zou vooraf pinnen!
    Je kunt heen en weer lopen
    Drukte: geen idee

6. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    Er zijn meerdere pinautomaten en bij een hoop stands kan je ook pinnen. en er zijn ook meerdere ingangen. Het zal druk zijn, maar volgens mij ben je zo binnen. En heen en weer lopen kan zonder barrières (op alle rondvliegende trolleys en kinderwagen-files na dan ;))

7. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    Sluit mij aan bij bovenstaande. 11 uur gaat de beurs open. Eerder kun je wel naar binnen naar de fantastic hal.
    Heel veel plezier morgen

8. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ik ben er ook geweest.. En heb ook een gratis echo gehad,

De echo is een drama. Om 11 uur kaartje halen, om 5u terug om je te melden. Ze vergeven er maar 30 per avond.

Ik was uiteindelijk om kwart voor 9!! aan de beurt.

Maar goed, had wel een gratis echo met heel veel foto's. Al is het wel een hele korte simpele echo.

9. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    meiden het was FAN-TAS-TISCH!!..we waren er netjes na uur rijden, stukje lopen en om 1015 in de park foyer bij hal 8. om 1030 gingen we in de rij staan om naar binnen te gaan en we stonden helemaal vooraan, achter ons massa mensen hordes haha ik was als 1 van de eerste binnen en had dus nr 2 voor de echo, mocht uiteindelijk als eerste omdat nr 1 r nog niet was. Heerlijk naar me kleine schat mogen kijken, dansen, spartelen met armen en benen, heerlijk, hij/zij lag helemaal opgerold en ineens weer strekken haha.

HH beurs was iets minder, DRUK, klein en super onoverzichtelijk =) maar wel leuk en veel foto shoots gemaakt met leuke dingen, ok lekker soep geproeft en liddl koffie, jammer dat we al gegeten hadden

ook de tassen weggezet voor 1,50 service!!

2 leuke zwangerschapsshirts gekocht voor 5 eur per stuk van nopples, met leuke tekst.

dank je wel voor de voorbereiding en het was super zeker aanrader die 9 maanden beurs

nadeel alleen wel de rai is super zoeken met al die ingangen, en secties =)
    xx

Deel Deze Pagina