zwanger worden na verwijderen myrena

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lov8, 17 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov8

Lov8 Nieuw lid

17 dec 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai dames,

Vandaag een week geleden heb ik mijn myrenaspiraaltje laten verwijderen, nu is mijn vraag; zijn er meer dames die dit de afgelopen tijd hebben laten doen? En wat zijn jullie ervaringen tot nu toe? :)

Ik hoor het graag!

liefs.

2. Miscalculated

Miscalculated Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.722
    1
    38
    Overijssel
    Hoi,

Ik heb hem vorige maand laten verwijderen.
    Wat zijn de ervaringen mbt wat precies :)?

3. nina1991

nina1991 Nieuw lid

17 dec 2013
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey meiden,

Ik heb me mirenia in oktober laten verwijderen (2013)
    ben een week later ongesteld geworden in nov ben ik niet ongesteld geworden en nu is het december en ben ik in middels al 23 dagen over tijd NIET ZWANGER! volgends de zwangerschapstest :( ik ben na de huisarts geweest en die rade me aan om af te wachten heel erg vervelend heb de spiraal 4jaar gehad en willen graag zwanger worden ma zonder een menstruatie geen eisprong heeft iemand hier ook ervaring in? groetjes nina

4. logo

logo Niet meer actief

Het is weer even geleden dat deze bij mij verwijderd is.
    Ik was vrij snel ongi en toen na paar maanden zwanger, maar helaas is dat mis gegaan.

Maar ieder reageert anders op de hormonen en je moet soms echt even je normale cyclus op gang laten komen. Dit duurt soms even.

5. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Ik heb hem eind november 2011 laten verwijderen. 1,5 week later menstruatie. Zwanger begin maart, werd helaas miskraam. Maar meteen de maand erna weer zwanger en nu een mooie zoon. Bij ons heeft het dus ongeveer 3 maanden geduurd voordat ik zwanger was.

6. kimlovesbobby

kimlovesbobby Actief lid

16 okt 2013
    180
    0
    0
    heerlen
    ik heb hem in augustus laten verwijderen, 2 weken later ongesteld, sindsdien direct een regelmatige cyclus, en ben in november zwanger geraakt. dus dat is allemaal heel goed gegaan.

7. Brenniee

Brenniee Lid

15 dec 2013
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi nina1991

Ik heb mijn spiraal in aug laten verwijderen. Vanaf die tijd cyclussen gehad van 31,32 dagen en sinds deze ronde ben ik nu 11 dagen overtijd en al een paar keer getest maar elke keer negatief ik snap er ook niks van.

8. Lov8

Lov8 Nieuw lid

17 dec 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik bedoelde wat zijn de ervaringen mbt het oppakken van je cyclus, het zwanger worden etc etc etc.

9. Lov8

Lov8 Nieuw lid

17 dec 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn myrena zelf 10-12 laten verwijderen, zonder ook maar een centje pijn trouwens!
    De 12e flink bloedverlies (1 dag) en de dagen daarna soms een drupje. Geen idee of dit dus nog kan zijn door het verwijderen van de myrena?

10. Lov8

Lov8 Nieuw lid

17 dec 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    kimlovesbobby, dat is inderdaad erg snel gegaan allemaal! Nu zie je maar weer dat iedereen zo ontzettend wisselend kan reageren!

11. sil14

sil14 Lid

18 dec 2013
    7
    0
    0
    kraamverzorgster
    Heb hem 22 nov verwijderd en 24/25 nov ongesteld geworden. Als goed is moet ik dan as zondag ongesteld worden of lieve niet haha. Heb hem afgelopen mei gekregen de spiraal en nov er uitgehaald. Heb nu allemaal kwaaltjes die op zwangerschap lijken, hoofdpijn, lage rugpijn, brok in mijn keel en misselijk. Gevoelige borsten en tepels heb ik altijd al en veel plassen ook altijd al. Heb liefst dat het nu zondag is en als ik dan ongesteld word weet ik dat mijn cyclus goed is. (voelde met de spiraal namelijk ook altijd wanneer ik ongesteld moest worden en heb mijn eisprong goed gevoelt 1,5 week geleden dus wacht af

Deel Deze Pagina