Een week na tp al positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door botervliegje, 10 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Gefeliciteerd!

2. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Wat een mooi topic! Gefeliciteerd! Geniet en hou je rustig!

3. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Wat geweldig zeg!Gefeliciteerd!:)

4. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0
    SUPER!!! Van harte gefeliciteerd!

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Zwanger hoor meid! Van harte gefeliciteerd!

Ik had 17-02 punctie, 20-2 TP en heb op 1-3 getest. Heel licht posi, net als jouw eerste test. Toen 2-3 met KV 2 voor 5 getest (als je wil vergelijken foto staat in mijn album) en al donkerder streepje en 3-3 met de digitale en zwanger! En zie mijn banner!

Zwanger ben je zeker meid! Nu hopen dat beepje of beepjes blijven plakken.

Liefs!

6. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    wow wat leuk om te lezen! Gefeliciteerd!

7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Super Van Harte meid!
    Nu lekker gaan genieten. Ja, het kan misgaan, maar dat kan het altijd, dus niet meer aan denken en gewoon genieten van het gevoel!

8. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super joh, blij dat het bij goed is uitgepakt. Geniet ervan :)

9. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.255
    6.153
    113
    Supergefeliciteerd!

10. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Dankjewel Mmeke! :D

Jij ook bedankt ZJ84! En je had gelijk om in het begin sceptisch te zijn, hoor. 7 dagen na tp testen is wel heul vroeg, besef ik me nu ook. En het is nu eigenlijk ook nog behoorlijk vroeg 2 dagen voor NOD..., maar gaat in elk geval goede kant op!
    Zie dat je veel pech hebt gehad met prille zwangerschappen. Hoop heel erg dat de volgende keer raak is & blijft!!

Wow Collo, dat heb je snel gedaan! Wat is je geheim? Veel sexen hiel bij ons niet, maar wel geprobeerd ;)

Thanks Vriesje! Veel succes met de IUIs! Hoop dat dat beter voor je uitpakt dan bij mij, en wel gelijk de volgende keer graag :p

Zora!! Thanks meid. Ben zo blij je te kunnen volgen, weet dat we een tijd ongeveer gelijk opliepen. Hoop dat alles goed is met je. Heb al gezien dat je een mooie buik hebt!

Christa, Suzanne, Novaa, Jippie, MilanFleur, Kristel, Marieke en de dames die me daarvoor al hebben gefeliciteerd: hartstikke bedankt voor de leuke reacties! Bloos er helemaal van! :)

Vanmorgen was ik trouwens helemaal niet happydepeppy. Zo dom: ik had een testje gedaan met lichte urine in de hoop dat ik nu een dikker lijntje zou zien (zie kruidvattest schuin). Ik moest namelijk heel nodig naar de wc vanmorgen en lukte niet om in alle vroegte gelijk een potje te regelen en zo. Maar geen mooie dikke lijn dus! En al mijn symptomen weg, dus maakte me flink ongerust. Heb bloed laten prikken maar hoor pas volgende week donderdag de uitslag, dus heb ik niet echt wat aan. Thuis nog maar een keer een testje gedaan na wat langer ophouden en pfeeew, prachtig resultaat (zie onderste)! Heb bedacht dat dit voorlopig mijn laatste testje is, ga er vanaf nu van genieten, ik hoop op een maandje of 8 :)
    En ik probeer me er maar niet te veel van aan te trekken dat ik niks meer voel, komt hopelijk later weer!
    Dikke kus, Botervliegje

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Die laatste KV test is een prachttest hoor meid. Met mij gaat alles goed, en ben zelf ook erg trots op mijn buikie, dank je wel! Hoop en duim dat alles goed gaat, probeer lekker te genieten ondanks de spannende tijd die er aan komt.

Liefs!

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Onwijs GEFELICITEERD MEID!!!!!!!....Practige testen!!!

13. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Nu idd stoppen met testen en flink gaan genieten. Die laatste test is overduidelijk!!

Gefeliciteerd!

14. gimena

gimena Niet meer actief

gefeliciteerd meis :)

15. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    Gefeliciteerd meid, dat zijn prachtige testen!

16. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Dankjullie wel!!
    De 'test' van vandaag zal ik maar niet laten zien, mijn boterham met jam is niet lang in mijn maag gebleven. Wist niet dat overgeven zo snel al kon! Maar misschien viel die wel gewoon verkeerd, hoor, was helemaal niet misselijk toen ik aan mijn boterham begon, ik nam drie happen en mis! Anyway, nogmaals veel dank! Als ik nu terugkijk naar dat testje van maandag (7 dagen na tp) zie ik wel in dat ik een enorme waaghals was om er al helemaal vanuit te gaan dat ik zwanger was. Ben nu al wat zekerder, maar tis nog steeds hartstikke pril natuurlijk. Morgen echte testdatum, maar besloten om niet meer met die dingen in de weer te gaan; stel dat 'ie wat lichter is ofzo dan weet ik dat ik ga panieken. Ik ga gewoon genieten!
    Kus, Botervliegje

17. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    gefeliciteerd meis! super voor jullie!

18. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Gefeliciteerd meid!!! Geniet er maar lekker van dat d je zo vroeg al posi testen! Misschien krijg je er wel 2 ;) :D

19. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Gefeliciteerd Botervliegje (nl vertaling van butterfly?!?hihi!)

Super dat het nu eindelijk gelukt is!
    Van harte gefeliciteerd en kom je snel bij ons op het verlengde wachtbankje?!!
    Het wordt weer tijd voor nieuwe meiden, anders sterft het uit, haha!

Geniet ervan!
    Liefs

20. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Dankjewel Loezzz, Manoe en Loesie!

Tja, wie weet groeien er wel twee kleintjes :p. Ik laat het tzt nog wel weten.

Hier gaat het wel goed, behalve gisteren, toen had ik was bruinig spul in mijn ondergoed. Was echt heel paniekerig. Denk zelf dat het komt omdat mijn buik de avond ervoor heel onrustig was, flinke steken, net ander gevoel dan menstruatie. Maar gelukkig geen krampen! Heb met de Clearblue digitale test nog eens getest en gelukkig nog zwanger. De testlijn die verstopt in de test zit (die je dus eigenlijk niet mag interpreteren, omdat er altijd wel een vaag lijntje kan verschijnen) was 3 x zo dik als de controlestreep, dus weer gerustgesteld...

Loesie, bedankt voor de uitnodiging! Ik ga zo s even kijken of er voor mij nog ruimte op het bankje is ;)

Deel Deze Pagina