ontregelde cyclus na het stoppen van de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door annemarie2013, 8 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annemarie2013

annemarie2013 Nieuw lid

8 mei 2013
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Ik ben nieuw hier op het forum, dus hoop dat ik dit onderwerp op de goede plek heb geplaatst.

Ik ben sinds jan gestopt met de pil, heb deze bijna 9 jaar geslikt.
    Na de eerste bloeding na het stoppen van de pil heb ik een cyclus van 28 dagen gehad (zoals voor mij altijd normaal is geweest, ook vóór het gebruik van de pil.) Na de cyclus van 28 dagen heb ik een cyclus van 44 dagen gehad en nu ben ik na 48 dagen nog steeds niet ongesteld.
    Zoals velen heb ik al meerder testen gedaan die allemaal negatief zijn.

Mijn vraag is eigenlijk moet ik mij zorgen maken, of komt dit erg vaak voor?
    Voor de duidelijkheid, ik heb geen haast maar vind het frustrerend dat er niets van regelmaat in zit zodat je zelf wat invloed hebt op wanneer de beste tijd is om seks te hebben of zoals ik iedereen hier zie zeggen "klussen"

alvast bedankt voor evt. reacties.

groetjes Annemarie

2. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Denk dat het best wel eens ontpillen kan zijn. Dat kan lang duren. Het kan zelfs tot een jaar duur voordat je cyclus weer op orde is. Het is vreselijk.die onzekerheid
    En verder misschien ovulatietesten gebruiken zodat je weet wanneer je eisprong is.

3. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Volgens mij komt het wel vaker voor na het stoppen met de pil.
    Mijn cyclus is altijd lang en onregelmatig, dat was ook al voordat ik aan de pil ging en kan hiermee gewoon zwanger worden. Als je om de dag klust, mis je je eisprong in ieder geval niet, aangezien het zaad langer blijft leven (gemiddeld 2 dagen dacht ik).

4. Nathalie35

Nathalie35 Actief lid

16 apr 2013
    201
    0
    16
    Rotterdam
    Ik ben na het stoppen van de pil 3 maanden niet ongesteld geweest, heeft meer dan een half jaar geduurd voordat bij mij alles weer goed was. Dus denk dat je aan het ontpillen bent, is heel normaal veel vrouwen hebben er last van!

5. Ebbie

Ebbie Niet meer actief

Veel vrouwen hebben er last van... Als het ontregeld blijft zou ik even langs de HA gaan... Sommigen kunnen na een half jaar terecht en sommigen HA zeggen kom maar na een jaar terug.
    Naast ovu testen zou je wellicht kunnen tempen? Scheelt wel geld in hè portemonnee...

Deel Deze Pagina