Een week overtijd, en negatieve testen...

Discussion in 'Zwanger worden' started by Fuente, Mar 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fuente

Fuente Lid

Mar 19, 2007
    19
    0
    0
    Hoi allemaal!

Ik ben inmiddels een week overtijd. Ik slik momenteel geen pil, manlief en ik gebruiken condooms omdat ik erg veel last van de pil had.
    De kans dat ik zwanger ben is dus onwijs klein! Maar goed, ik ben nog nooit overtijd geweest, heb inmiddels ontzettend gespannen en pijnlijke borsten, ben bij vlagen misselijk, maar test negatief. Heeft iemand hier ervaring mee? Wanneer zouden jullie naar de HA gaan?
    Ik weet dat je soms ook een cyclus kan overslaan, maar ik heb een eisprong gehad (voel ik altijd), dus dat lijkt me toch van niet...

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Hoi Fuente,

Ik ben laatst ook 9 dagen over tijd geweest, had ook mijn ei gevoeld dus dat was wel raar. uiteindelijk werd ik toch ongi. Ik denk dat het door stress kwam ofzo. Als je condooms gebruikt is de kans toch klein dat je zwanger bent, zeker als je negatief test. maar ik zou toch om de zoveel dagen even een testje uitvoeren en verder afwachten..

groetjes marieke

3. wendyp

wendyp Niet meer actief

@fuente... hoe lang ben je al van de pil af... sorry, maar moet het toch vragen.

Enne wanneer denk je je eisprong gevoelt te hebben, hoeveel dagen geleden?

4. Fuente

Fuente Lid

Mar 19, 2007
    19
    0
    0
    Ik ben inmiddels een half jaar van de pil af. Mijn eisprong heb ik op 1 maart gevoeld!

5. Fuente

Fuente Lid

Mar 19, 2007
    19
    0
    0
    Ik ben inmiddels een half jaar van de pil af. Mijn eisprong heb ik op 1 maart gevoeld!

6. wendyp

wendyp Niet meer actief

Weet je het zeker? Want dan is het raar dat je dan nog geen positieve test hebt. het is al 19 dgn geleden en je ei verdwijnt niet zomaar....

7. Fuente

Fuente Lid

Mar 19, 2007
    19
    0
    0
    100 % zeker.
    Vandaar ook mijn vraag, na hoe lang het verstandig is om naar de huisarts te stappen. Is het uberhaupt mogelijk dat je bijvoorbeeld negatief test terwijl je wel zwanger bent?

8. wieffie

wieffie Fanatiek lid

Feb 26, 2007
    2,750
    0
    0
    Ik heb exact hetzelfde... Ik had 28 februari een dikke smiley op mijn CB ovutest en ben tot dusver nog steeds niet ongi en heb vandaag ook weer negatief getest. Ik vraag me af of na een positieve test wel helemaal zeker een eisprong volgt...

9. lela

lela Actief lid

Mar 11, 2007
    111
    0
    0
    ik heb mijn ei ook gevoeld en nog steeds niet ongesteld.. ondertussen l 13 dgn overtijd... eitje verdwijnt niet zomaar he... heb ook gruwelijke kramp. al sinds mijn nod.

10. wieffie

wieffie Fanatiek lid

Feb 26, 2007
    2,750
    0
    0
    Wat vervelend dat je zo`n pijn hebt. Ik heb geen pijn gelukkig en ook geen ongi-klachten. Misschien kan je het beste toch ff na je huisarts gaan.

11. Fuente

Fuente Lid

Mar 19, 2007
    19
    0
    0
    Nou vanmorgen had ik echt wat krampen, voor mijn gevoel werd ik ongesteld, maar de krampen zijn weg en nog niets te zien hier..

12. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

Dec 8, 2006
    6,488
    1
    0
    Vreemd zeg... Ga je naar de huisarts morgen?

13. Fuente

Fuente Lid

Mar 19, 2007
    19
    0
    0
    Nee, ik heb besloten om tot na het weekend af te wachten, als ik dan nog steeds niet ongesteld ben wil ik ;m even bellen. Maar ik heb nu echt het gevoel dat ik tegen mijn menstruatie aanhik, alsof het ieder moment kan komen.

14. Fuente

Fuente Lid

Mar 19, 2007
    19
    0
    0
    Nou gister een klein beetje bloed gehad, oud bloed, en het is alweer weg, ook geen krampen meer, ik snap er echt geen hout van..

15. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

Dec 8, 2006
    6,488
    1
    0
    Die vrouwenlichamen ook... :rolleyes: Hier ook nog niks te zien. Ben wel aan het tempen nu. Om toch iets meer inzicht in mn cyclus te krijgen. (hoop ik...)

16. Fuente

Fuente Lid

Mar 19, 2007
    19
    0
    0
    Ik wist helemaal niets af van tempen, omdat ik me er niet mee bezig houd normaal. Maar normaal ligt mijn temp rond de 35.9, en gisteren en vandaag (ervoor heb ik niet gemeten) was mijn temp 36.7, maar of wat ook wat betekent als je normaal niet tempt? Geen idee..

17. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

Dec 8, 2006
    6,488
    1
    0
    Op dit forum staat ook een rubriek over tempen/temperatuurkaartjes. Ik was niet van plan om het te gaan doen, maar nu ik zoveel onduidelijkheid heb over mijn cyclus ben ik toch maar begonnen met tempen. Af en toe tempen heeft geen zin, want dan zegt het niks. Ook moet je altijd op dezelfde tijd tempen want die kan heel erg wisselen overdag. Het best is het als je tempt voordat je opstaat 's morgens.

Share This Page