Het gekke is dat ik me best goed voel. Normaal sterf ik altijd van de buikpijn als ik ongesteld moet worden/ben. Heb daar nu totaal geen last van. Ik wacht het maar af, meer kan ik toch niet doen. Al is het wel erg moeilijk! En meestal begin ik niet met bruin/roze bloed, maar altijd gelijk met helder rood bloed. Bijzondere wezens zijn wij vrouwen eigenlijk!
bedankt voor je antwoorden en steun. Ik hou je op de hoogte. Ga zo lekker de deur uit, even afleiding zoeken!
helaas vanmorgen in alle hevigheid de ongie doorgebroken, met de daarbij horende buikpijn! Ga vandaag lekker een baaldag houden! Nu van de week naar het ziekenhuis om te beginnen met de eerste stappen van iui
Renate ontzettend &*^%$ dat je toch ongie bent geworden. Wat zou het lekker zijn geweest als je ontsnapt was aan de iui het is soms niet eerlijk hé? Heel veel sterkte vandaag en laat je maar lekker verwennen. liefs vruchtje ps. zoals je ziet ben ik nu 4 dgn overtijd. Slik vanaf januari clomid en altijd netjes optijd ongie geworden zelfs na de hsg. Hoop ook dat ik voor januari zwanger raak anders gaan wij ook beginnen met iui.
He Renate, Balen zeg dat de ongi is doorgebroken. Sterkte en succes met de iui. @ vruchtje: Spannend zeg. 4 dagen overtijd. Wanneer ga je testen? Zal voor je duimen dat het raak is. liefs