Hallo allemaal, Ik heb mijn eisprong als ik het goed gevoelt heb gehad. Nu stond ik daarstraks op en werd terug getrokken door me liezen. Het was net ofdat en aan beide liezen een elastiek vast zat. Nu eigenlijk alleen wat kleine steekjes af en toe. Iemand ervaring mee? Groetjes wish
Hoi, Ik herken het niet tijdens mijn eisprong, maar wel van 1 a 2 dagen geleden. Maar jij hebt over 4 dagen je eisprong? Dan kan het in ieder geval nog geen zwangerschap kwaal zijn. Misschien wel positief?! ik weet het niet. Succes!
Ik heb enkel een paar dagen na mijn eisprong kramp gehad en dit voelde ik ook in mijn liezen. Wat jij beschrijft ken ik helaas niet.
Ik voel tijdens mijn eisprong ook steken in mijn lies. En momenteel voel ik het zelfs daarna ook nog terwijl mijn nod in aankomst is. Dus ik zie wel wat het allemaal is
Ik heb het al zo'n twee maanden! Maar ik heb dus geen enkel idee of dat door mijn eisprong komt of door iets anders.. Zit namelijk op cd 94..
Hallo Wish Ik heb dat ook vlak voor mijn eisprong maar ook erna, elke keer een trekkend gevoel aan je eierstokken, is niet zo heel prettig gevoel, soms is het ook even weg maar komt altijd weer terug tot aan mijn NOD
Hoi Wish, Heb ik ook iedere maand gehad. Ben nu 4 maanden zwanger en had er ook tijdens de eerste weken van mijn zwangerschap last van. groetjes
Ik heb dit gehad een kleine week voor ik positief teste bij de zwangerschap van mijn dochter. Was terugrekenend toen ongeveer 3.5 week zwanger.
ik herken het zeker, na mijn eisprong! bij de laatste twee keer dat ik dat had was ik in verwachting. dit had ik bij mn 2 en 3e zwangerschap, voor mij HET teken dat het raak was....vrij snel daarna teste ik dan ook positief (voor NOD)
Dit heb ik nu dus ook al een paar dagen! Maar bij mij is het dan vooral savonds na een drukke dag. Mijn eisprong is ook al geweest. En de NOD is eind deze week. Vandaag getest... helaas nog steeds negatief.... Maar goed voor je NOD testen is volgens mij sowieso al geen goed idee........ Maar inderdaad het is een soort van trekkend gevoel. Bij mij is dat ook in me onderbuik.
bij mij de eierstokken en ook vaak de onderbuik ja, het kan vrij heftig zijn vind ik, denk dat het toch pms klachten zijn, bij heeft het tot nu toe niet betekent dat ik zwanger was.