Tureluurs

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by BabyFG, Jul 25, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BabyFG

BabyFG VIP lid

Feb 20, 2012
    9,071
    1,917
    113
    omgeving Rotterdam
    Hallo allemaal,

Normaal gesproken heb ik een heel regelmatige cyclus van 27 a 28 dagen met een lf van 9 a 10 dagen.

Mijn laatste menstruatie begon op 5 juni, had paar dagen daarvoor wat spotting en echt menstruatie zelf te noemen was ook maar 2 dagen en toen weer paar dagen meer spotting achtig.....de hele menstruatie was al anders dan anders. Normaal gesproken heb ik namelijk ontzettend veel pijn, soms constant en als ik geluk heb alleen als ik naar de wc moet. Dit keer dus helemaal geen kramp whatsoever.
    Wel voelde ik me overtuigd zwanger, en zelfs mijn moeder dacht het en maakte er een zijdelingse opmerking over (later gaf ze toe dat de onderliggende vraag inderdaad ‘ben je zwanger?’ was). Maar goed ik dacht ben toch net ongesteld geweest dat is raar. Voor de zekerheid nog een testje gedaan en die was negatief. Als ik hem nu in mijn foto’s terug kijk lijk ik toch iets van een streepje te zien, maar dan meer grijs dan roze.

Inmiddels zitten we eind juli, en ben ik niet meer ongesteld geweest. Vandaag is cd51....
    Ben al 2 weken aan t testen en ik krijg zo’n beetje met elke test tuurstrepen, maar oplopen doen ze niet....
    Ik heb zowel kv2v5 gebruikt als clearblue+ (want die was het duidelijkst toen ik 6 jaar geleden zwanger was)

Ik heb hooguit 2x eerder een uitschieter in mn cyclus gehad maar toen had ik de mirena....nu gebruik ik niks en heb ik ineens dit...

Op de dag dat ik eigenlijk ongesteld had moeten worden had ik alleen wat lichte spotting, dit was 2 dagen en toen weer voorbij.

Dit deed me achteraf ook erg denken aan toen ik zwanger was van dochter, toen had ik de 1e 4 maanden ongeveer op t ritme van mn normale cyclus een paar dagen spotting

Ligt t nou aan de testen? Dat ze gewoon allemaal rare strepen geven terwijl er geen hcg aanwezig is? Of is er mogelijk toch iets aan de hand of zelfs sprake van een zwangerschap?
    Kan ik nu t beste een andere test halen om die nog te proberen? Lees nu veel “goeds” over de predictor? (6 jaar geleden stond die juist slecht bekend weet ik nog)

Mochten jullie soortgelijke ervaringen hebben hoor ik het ook graag....
    Neig nu naar de huisarts bellen, maar wat kan ik daar dan van verwachten?

We zijn er niet voor bezig, maar erg voorzichtig zijn we ook niet geweest. Mocht ik zwanger zijn dan is het meer dan welkom :)
    Ook nog even foto bijgevoegd van de test van vanmorgen (en zo zien ze er doorgaans allemaal uit, de ene x ietsje duidelijker dan de andere x)

Bedankt alvast voor jullie reacties

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,923
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie niks op je test helaas.
    Een vage streep op de cb plus is veelal de voorgedrukte streep.

Ik denk dat je een cyclus hebt overgeslagen en je nod dus over een dag of 5 is.

3. BabyFG

BabyFG VIP lid

Feb 20, 2012
    9,071
    1,917
    113
    omgeving Rotterdam
    Ok even afwachten dus nog :D

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,923
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Zou mijn advies zijn :)
    Mocht je volgende week nog niet ongi zijn en de test negatief is, zou ik even naar de huisarts gaan voor advies :)

5. BabyFG

BabyFG VIP lid

Feb 20, 2012
    9,071
    1,917
    113
    omgeving Rotterdam
    @RoGiJuLi
    Dit is dezelfde test van vanmorgen, ik weet dat er niks geldig is meer. Maar de lichte streep stond er vanmorgen al wel binnen de tijd op, al was hij wel wat lastiger op de foto te krijgen...
    Nu wilde ik hem weg gaan gooien en zie ik dit ineens...dit viel wel erg op zeg maar

Dit is toch veel te roze en veel te duidelijk voor een soort voorgedrukt lijntje te zijn?? Of ben ik nou helemaal gek aan t worden :roflmao:

Sorry geen eerdere ervaringen met overslaan van cycli en ik wil gewoon duidelijkheid. De uitkomst is mij om t even trouwens. Dus of positief of ongesteld, als ik maar weet waar ik aan toe ben :confused:
    View attachment 582736

6. mom2be88

mom2be88 Bekend lid

Mar 14, 2016
    652
    165
    43

Ik zie hem wel duidelijk hoor! Even clear blue digitale test voor de zekerheid?

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,923
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Helaas kan de kv heel roze en duidelijk indrogen :(
    Ik zou over 2 dagen nogmaals testen ;)

8. BabyFG

BabyFG VIP lid

Feb 20, 2012
    9,071
    1,917
    113
    omgeving Rotterdam
    Haha ok nou dan koop ik die testen dus ook nooit meer :D bedoel als er dan een streep komt dan liever gewoon een echte en geen neppe ;)

9. BabyFG

BabyFG VIP lid

Feb 20, 2012
    9,071
    1,917
    113
    omgeving Rotterdam
    Ja deze is erg duidelijk ja, maar was vanmorgen minder aanwezig dan nu ie opgedroogd was....

Heb nu geen kv testen meer, wel van de action meegenomen die zag ik ook al voorbij komen hier op t forum. Zal dan daar idd nog wel mee testen over paar dagen weer....

10. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

Jan 2, 2015
    1,898
    1,277
    113
    Female
    Ik zie wel wat op de Kruidvat test. Ik zal morgenvroeg testen met de predictor early die is echt betrouwbaar. Streep is dan ook echt zwanger en omo wit is dan ook echt negatief.

Wat een onzekerheid zeg

11. Juwi

Juwi Actief lid

Jun 8, 2016
    264
    111
    43
    Female
    Op beide testes zie ik wel een streep zonder te turen, maar heb bet iedee dat het indrogers zijn

12. Dotjes

Dotjes Bekend lid

Oct 17, 2012
    966
    394
    63
    Female
    Pedagoog
    Noord Holland
    Ik vind het wél een streep. (Maar wie ben ik..)
    Denk dat je beter naar de pro’s kunt luisteren.

Sowieso morgen nog maar een test doen ;)

13. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

Sep 20, 2015
    3,983
    1,639
    113
    Je streep kan komen van een zwangerschap maar als je zegt al meer van deze strepen geplast te hebben deze cyclus is dat niet aannemelijk. Deze valse strepen hebben we van kV vaker langs zien komen de laatste tijd.
    Action is inderdaad prima maar ik ben ook fan van predictor.

Zou fijn zijn om te weten waar je aan toe bent, he.

14. BabyFG

BabyFG VIP lid

Feb 20, 2012
    9,071
    1,917
    113
    omgeving Rotterdam
    indrogers binnen 5 minuten? die 2e foto dat ie zo duidelijk was lag hij idd al wel een hele tijd opgedroogd te zijn :roflmao:

15. BabyFG

BabyFG VIP lid

Feb 20, 2012
    9,071
    1,917
    113
    omgeving Rotterdam
    ik heb nu alleen van de action in huis en toch ook weer die kv2v5 om te kunnen vergelijken.
    ik voel vanalles, maar ongesteld word ik (nog) niet. zucht

ik denk dat ik morgen weer een test doe of anders zaterdag.

sta gewoon nog helemaal verbaast van t feit dat de kv nu zo slecht zijn geworden en de predictor (en dan helemaal de early) ineens heel goed is :D zo zie je maar weer wat er kan veranderen in 6 jaar...:p

16. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

Feb 4, 2016
    4,940
    3,654
    113
    Female
    Ik heb nooit zo’n opdroger gehad hoor met de kV wanneer ik niet zwanger was. Enkel wanneer ik wel zwanger was!
    Ze drogen wel donkerder op dan nat maar dat was bij mij alleen wanneer er dus voordien wél een steep stond.
    Als er al een vaag streepje stond binnen afleestijd en hij is zo opgedroogd is dit wat mij betreft wél een streep en hij is roze!
    Het is natuurlijk wel nog erg pril, maar zou morgen opnieuw testen, is die opgelopen dan weet je het meteen! Verder zal je toch sowieso de 2 opgedroogde testen moeten vergelijken om je oploop te kunnen zien. Heel veel succes meid, hou ons op de hoogte!

17. BabyFG

BabyFG VIP lid

Feb 20, 2012
    9,071
    1,917
    113
    omgeving Rotterdam
    Nou vandaag in elk geval nog geen duidelijkheid.
    Heb een kv en action gedaan en beiden lijken wel een heel lichte streep te geven, maar sowieso is die kv niet duidelijker dan 2 dagen geleden. En die strepen plas ik dus ook al een week of 2 :rolleyes:

Had ergens gelezen hier dat de gewone testen van de action weer duidelijker zouden zijn dan de early dus had ik de gewone gedaan.
    Wat een gedoe he

Maar die testen zijn erg onhandig vind ik voor tuurstrepen dan haha. Ben normaal niet van t slopen van testen maar nu wel even gedaan om te controleren of ik echt iets zag of dat t schaduwwerking/weerkaatsing was

Vind t nu allemaal wel ff prima en ik wacht t maar weer verder af. Als ik idd een cyclus overgeslagen heb zou ik begin volgende week ongesteld moeten worden, ivm toch al korte lf zou t dan nu ook helemaal geen zin hebben om al te testen (lf is 9 a 10 dagen bij mij)

Dus ik doe als ik nog niet ongesteld ben geworden op woensdag weer een testje.

Voor jullie hierbij nog de foto’s maar denk niet dat er wat te zien is.

18. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,923
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie idd niks... als jij dit al 2 weken hebt dan is het geen hcg waar ze op reageren en was het eergisteren echt een indroger zoals ik zei.

19. BabyFG

BabyFG VIP lid

Feb 20, 2012
    9,071
    1,917
    113
    omgeving Rotterdam
    Hier even een update. Sinds gister heb ik wat licht bloedverlies en ben vanmorgen iets verloren op de wc wat mij heel sterk deed denken aan dat dit een miskraam is.

Echt bewijs heb ik er natuurlijk niet voor, maar voor mij zou dit wel het eea verklaren (ook qua andere klachten ed).

Ik zal als bloedverlies voorbij is nog eens testen om te kijken of hij dan wel echt wit blijft en niet weer een streep geeft (hoe licht ook). Geeft t weer een tuurstreep dan haal ik die kv testen dus nooit meer :|

20. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,923
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Het zou in jouw geval gaan om een biochemische zwangerschap.
    Dit is zo miniscuul klein, dat het niet te onderscheiden is ;)

Ik verwacht dan ook geen mk maar meer opgebouwd baarmoederslijmvlies wat nu afbreekt.

Nieuwsgierigbijtje likes this.

Share This Page