Wat ben ik toch een muts, ik kon het niet laten. Nog 7 dagen tot m'n nod en ik heb net getest. Negatief dus. Is 7 dagen erg vroeg denken jullie?Ik had tussen 2 en 3 april mijn eisprong. En ben uit gegaan van een cyclus van 28 dagen.
ik ben er wel zeker van dat je te vroeg hebt getest! heb je al symptomen dan dat je nu al getest hebt? zou toch nog maar even wachten voordat je nog een poging doet. sterkte!
Das idd wel erg vroeg ja! Zou toch even geduld hebben als ik jou was, is moeilijk, maar al zo vroeg een test doen, dan weet je bijna zeker dat het negatief is!!!
Hahaha, ik snap het wel hoor maar volgens mij is het echt nog te vroeg! Nog effe wachten..... Spannend he
Hoi Meiden, Dank je wel voor jullie reacties, en idd wachten is zo moeilijk. Daarna ben je toch teleurgesteld maar het blijft dan toch hangen dat het misschien toch te vroeg is. En symptomen, ja kleine symptomen, soms wat last van borsten en af en toe wat misselijk. Maar dat zegt ook niets. Ik wacht dan toch nog maar even een weekje. Mijn vriendin vertelde gister dat ze 3 dagen voor haar nod getest had en dat ie positief was, en toen kon ik me echt niet meer bedwingen. Heb nu geen test meer in huis en ik denk dat het beter is als ik die ook pas volgende week pas haal. En ja Chiesa, tis toch nog spannend
Dank je wel!!...Ik ook zeker voor jou en alle andere meiden! P.S hoor net dat maxima misschien ook weer zwanger is Die gaat snel zeg
Hai, wat duurt dat wachten lang he? Ik snap je heel goed, heb al zovaak met die test in de hand gestaan deze week........maar het heeft jammer genoeg geen nut. Liefs, Natasja
Nou, het kan wel hoor, dat het positief is kijk maar naar deze topic http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=7409 maar de kans dat je dan test is natuurlijk veel kleiner om die twee streepjes te zien, dan dat je gewoon even je nod afwacht en dan test!!!
Is ook zo Summer, je kunt ze beter maar niet te vroeg in huis halen. Ik ga ook niet eerder naar de drogist dan volgende week donderdag. Denk ik
Hoi Natas, Nee klopt, heeft ook geen nut, maar zo'n klein stemmetje in je achterhoofd zegt dan "je weet maar nooit" Stel dat ie wel positief was geweest. Voor jouw gaat het ook opschieten he, ben wel heel benieuwd hoor! Duim voor je!
Thx meid Ik kon het zelf ook niet laten gisteren, stom he? Je hoopt toch dat ie misschien wel positief aangeeft, maar ergens weet ik ook wel dat het veel te vroeg is. Morgen nog 3 dagen voor mij, nu maar hopen dat ik het uithou tot zondag, helemaal na vandaag! We zullen zien, en ik duim ook voor jou! Liefs, Natasja
Hoi Natas, Heb jij ook getest dan??? Hahaha, net zo'n ongeduldige muts als ik dus. Nou dan is het nu helemaal spannend, ik zal echt heel hard duimen voor je draaien hoor!! En als het voor ons er niet in zit deze maand dan gaan we gewoon voor Mei, want tenslotte leggen alle vogels dan een ei ! Liefs Nies
Hahahaha Jep, dan gaan we vrolijk verder Ach die paar dagen komen we ook wel door meis, lekker druk weekend ivm pasen, dan heb je toch vaak de gedachten ergens anders (ahum). Het ergste is dat ik nog een test thuis heb liggen, deze is dan voor zondag....maar die gedachten beginnen alweer te spelen hihi. Ik kan beter aan mijn mannetje vragen of hij hem wil verstoppen
Hahaha, ja ipv paaseieren je zwangerschapstest verstoppen En idd, het komt wel goed, we houden moed hoor. Ooit kunnen we elkaar feliciteren, weet ik zeker! Ik hou je op de hoogte hoor! Liefs nies