Een week voor nod! Wie klets er gezellig mee?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door PlatvoetJ, 7 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PlatvoetJ

PlatvoetJ Niet meer actief

Over symptomen enz ;);)

Hier behoorlijk wat symptomen maar goed ik kan ook gewoon of ziek zijn of dit kan komen omdat ik een schimmelinfectie heb daar komt hij:

Zere rug vooral onder, lage buikpijn, koud en slap, kramp in mijn rechteronderbeen, meer dorst? En moet moe moe.

Ik denk dat ik over 5 dagen een testje ga wagen ;) dus woensdag!

En jullie wanneer is jullie nodig en wat zijn jullie mogelijke zwangerschap symptomen? :)

2. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Hee ik klets gezellig mee!
    Mijn NOD is 10/11 oktober (hoop natuurlijk van niet)
    Ik had gister soort van spierpijn in mijn bovenbenen en menstruatie achtig gevoel wat ik vandaag ook nog op en af heb. Ook hoofdpijn vandaag en nog een beetje rugpijn. Vorig weekend hele erge buikkrampen gehad en last van (sorry) diarree gehad en misselijkheid (ik denk een griepje?) was overigens wel op de dag dat de innesteling zou plaats moeten vinden (als zwangerschapspagina gelijk heeft)

3. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Mijn nod is maandag en totaal geen symptomen. Ik ga er, voor het gemak, van uit dat ik gewoon ongesteld wordt. Het is tot nu toe niet 1 keer raak geweest en de 12 maanden naderen hard. Nog twee maanden zijn we al een jaar aan t proberen.

4. PlatvoetJ

HoiHoi!!

Gezellig! Ook spannende nog 3 dagen wachten of ga je eerder testen?

5. PlatvoetJ

Hoi Jenneke,

Geen symptomen zeggen niks bij mijn vorige zwangerschap had ik geen tot zeer weinig symptomen pas toen ik positief testten kwamen ze. Maar ik snap je gevoel liever nu dan morgen. :( en ik ga uiteraard voor je duimen dat het dit keer wel raak is!

6. Rodaina

Rodaina Bekend lid

9 mrt 2013
    609
    48
    28
    Gezellig :p

Mijn NOD verwacht ik rond dinsdag/woensdag maar het kriebelt al heeeeel erg dus mss ga ik zondag al de eerste poging wagen op een test :)

7. KleinMeisje93

Pff dat lijkt me zo moeilijk Jenneke88! Als je al zolang bezig bent. Ik had vandaag getest maar omo wit dus ga ervanuit dat ik ongesteld ga worden. LF van ongeveer 12 tot 14 dagen.

8. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Bedankt voor de lieve woorden meiden. Ik weet uit eerdere cycli dat ik 12 dagen na een positieve ovulatietest ongesteld moet worden. Uit de temperatuurmethode weet ik dat mijn ei 1 dag na een positieve test springt. Maar ik heb al zo vaak gehoopt... Ik wacht rustig af tot december en ga me dan eens helemaal laten onderzoeken.

9. KleinMeisje93

Lijkt me echt moeilijk :0 mijn LF is ook iets van 12 dagen (2 dagen na eerste positieve test springt mijn ei, ga ik vanuit) ik temp niet.
    Vorigge maand had ik een positieve ovulatie test op dag 11 en deze maand was dat op dag 12 en dag 13 dat ik positieve cb ovulatietesten had, dag 14 zou hij dan zijn gesprongen, en dan zou ik denk ik zondag mijn NOD al hebben...

10. Puck85

Puck85 Actief lid

17 apr 2014
    259
    1
    18
    NULL
    NULL
    Mijn nod is donderdag. Vind het spannend maar heb niet echt klachten dus ga nergens van uit. Maar hoeft ook niet perse bij mijn dochter kreeg ik pas 1 da voor nod last van enorm gevoelige borsten. Pfff afwachten dus das het moeilijkste gedeelte van de cyclus de rest is niet zo erg 😉😉

11. KleinMeisje93

Ik had net mijn innestelingsdatum uitgerekend en als ik lees kun je toch wel last hebben van buikkrampen... en de datum klopt zelfs ook toen ik zoveel buikkrampen had..

Bijgevoegde bestanden:

12. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Innesteling kun je niet uitrekenen. Het is namelijk tussen de 5 en de 10 dagen na eisprong. Ik zou gewoon rustig afwachten.

13. KleinMeisje93

Nja uitgaande van 5 dagen bedoel ik haha. Elke keer dat ik dacht dat het raak was werd ik eerder ongesteld en nu niet. Ik wacht het wel af. Ik hou wel goede hoop :)

14. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    In je andere topic zeg je geen goede hoop te hebben en niet zwanger te zijn en wel gewoon ongesteld te worden en hier is t weer goede hoop raak er een beetje verward bij :( Hoop natuurlijk dat je zwanger bent maar t is beetje verwarrend als iedere keer wat anders gezegd wordt zou afwachten tot maandag en als je dan niet ongesteld bent een test doen, buikgriep en gewone griep heerst op moment houd daar wel rekening mee voor eventuele teleurstelling

15. groenvlindertje

groenvlindertje Actief lid

25 apr 2014
    158
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook aan het wachten tot nod. Normaal zou dit maandag moeten zijn. Nog paar dagen dus. Heb de laatste dagen wel last van pijnlijke/vervelende borsten. Normaal heb ik de week voor nod altijd serieus hoofdpijn. Nu (nog) niet. Dat afwachten is toch moeilijk.

16. Hier ook aan het wachten, zondag testen! Total geen symptomen, dus ook zeer weinig hoop! Bij mijn zoontje had ik echt ontzettende honger, nu niet! En elke keer als mijn temp in een rechte lijn stijgt, werd ik die ronde ongesteld, en jahoor, rechte lijn. Vorige ronde ging hij wel wiebelig omhoog, maar toch ook niet zwanger! Ik maak me compleet gek! Eerder deze week wat wittige afscheiding, nu nagenoeg droog! Ik denk wel de aders rond mijn borst beter te zien, maar dat kan ook maar lijken! Maar verder ben ik er totaal niet mee bezig hoor, haha

17. PlatvoetJ

Spannend marjolein! Laat je morgen je positieve test zien?! :) en kleinmeisje jij ook?
    Gebruiken jullie nog extra vitamines? Hier tarwekiemolie ik ben er van overtuigd dat ik daar mee zwanger ben geraakt bij mijn zoontje.

18. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    mijn nod is de 13e.. maar na 2 jaar nog steeds niks ga ik nergens vanuit..

19. Benyamine

Benyamine Lid

5 okt 2016
    78
    0
    0
    NULL
    Antwerpen
    Ik kom ook gezellig met jullie mee kletsen 😊.
    Mijn NOD is 14/15 oktober. Ik heb symptomen maar of het zwangerschapsymptomen zijn weet ik niet zeker. Rug pijn, met momenten zeurende pijn aan mijn linker zij, witte afscheiding sinds paar dagen, als ik op mijn tepels druk krijg ik ook witte vocht er uit, maar ik geloof niet dat ik zwanger zou kunnen zijn omdat ik vorige vrijdag de 30ste een positieve ovulatie test had en ik heb alleen de 29ste sex gehad daarna is het er niet meer van gekomen. Dus ik denk volgende ronde ofzo

20. Haha, ik hoop het, al denk ik dat ik nog wat vroeg ben. 7/8 dpo 'pas'. Toen ik zwanger was van mijn zoontje testte ik al 8dpo positief, vandaar dat ik het wil wagen. Maar dat was met kv2v5 nu heb ik Action early. Is misschien toch anders ... We zien het wel. Ik ga er zeker niet van uit, voel nog niks!

Is tarwekiem een tablet? Gewoon bij de kruidvat te koop? Slik je die dan altijd, of alleen tijdens de innesteling?

Deel Deze Pagina