Hoi dames, Ik ben mama van een kindje van 20mnd. En deze zomer willen we voor n 2e gaan. Donderdag m'n laatste pil uit de strip, foliumzuur staat al klaar. Eerst even ontpillen en kijken of ik n regelmatige cyclus ga hebben. En dan ergens in de zomer (juni/juli/aug) willen we ervoor gaan. (L) Meer dames hier in dezelfde situatie? Misschien met een kindje in zelfde leeftijd ook?
wij willen in de zomer ook weer los..maar niet voor de 2e maar voor een 3e. Spannend zeg. Mijn kids zijn 5jaar en 13 maand!
Goede middag... Een een soort gelijke situatie.... Onze zoon is nu 3 jaar en we willen dit jaar graag gaan voor een 2e. Ik mag van mijn man in Juni de spiraal laten verwijderen. Ik heb dit gevraagd zodat ik mijn lijf ook even de tijd wil geven om de juiste cyclus te ontdekken en om van de hormonen af te komen. In september willen wij er voor gaan. Dit om privé redenen..... Leuk leuk leuk, Hopelijk hebben we ene mooi kerst cadeau om bekend te maken haha
Hoi, ik ben al mama van een zoontje van 3,5 maar mijn nieuwe liefde en ik willen nu graag voor een kindje van ons samen gaan! We zijn ondertussen in ronde 3 beland, weet niet of ik om die reden nog mee kan kletsen hier, haha, maargoed zal er niet raar van opkijken dat het pas in de zomer raak is.. zitten nu tenslotte al in april! Spannend hoor..
Mijn zoontje is bijna 15maand. We hebben afgesproken dat ik in juni met foliumzuur begin en in juli stop met de pil! Erg spannend weer allemaal ! Nu ik zo een poosje weer lees en reageer deze site kan ik al helemaal bijna niet meer wachten!! Babyloveyou spannend! Je bent al bezig en op het wachtbankje nu ! Hopelijk straks goed nieuws!
Hoi allemaal! Mijn vriend en ik hebben een dochter van bijna 4 ( in juli) en hij heeft nog een zoon van 12 en dochter van 10. Heel lang heb ik geroepen, 1 is prima voor mij en met 3 kids is het druk genoeg, ze zijn er elk weekend namelijk. Maar nu sinds een maand of 2 ben ik helemaal om, ik kan alleen nog maar aan zwanger worden denken haha! Ik heb het aangegeven bij mn vriend en gelukkig staat hij er voor open, hij heeft alleen nog niet nu meteen groen ligt gegeven. Ik zou graag van de zomer zwanger raken want ik heb een baan in die in de winter heel druk is, als ik vanaf april / mei zou bevallen zou perfect zijn. Zaterdag is mijn pil op dus ik hoop dat mn vriend dan zegt, stop er meer mee hihi! Dan kunnen we vanaf juni/juli gaan proberen! Zelf ben ik trouwens 27, mijn eerste dochter kwam toen ik 23 was en toen had ik weinig vriendinnen die ook in die fase zaten, nu is zo'n beetje iedereen in de kinderen dus het lijkt me heerlijk het nu nog een keer mee te maken! Hopelijk gaan iedereen deze zomer een positieve test krijgen!!
Ooh leuk allemaal!! @gerdia, ook leuk een 3e! Zeker spannend weer! @leeuwtje1981 jaa vind ik ook prettin om cyclus te leren kennen. Hopelijk zit er snel regelmaat in zodat we makkelijker/beter weten waar we aan toe zijn! @babyloveyou spannend samen voor een eerste van jullie samen! Tuurlijk! Je weet nooit wanneer t raak is. En misschien zijn sommige van ons wel eerder dus dan toch rond zelfde tijd. Wel vervelend dat wachtbankje altijd @lauren1984 hihi jaa dat heb ik ook als ik zo overal zit mee te lezen, heerlijk om weer mee bezig te zijn! @nathalie1989 dat is al een huis vol ja zo met 3! Wel gezellig druk! Hopelijk geeft je vriend snel groen licht idd en kunnen jullie aan de slag
Hier inmiddels m'n eerste menstruatie na de pil gehad. Keurig aan 't foliumzuur. En nu dus eerste week in zonder pil. Ben benieuwd wat m'n lichaam doet qua cyclus. Maar ook benieuwd hof ik er verder op reageer. Toen ik met de pil stopte voor ons 1e kindje merkte ik de hormoonverandering qua emoties enzo. Werd veel vrolijker van mezelf of zou dat komen omdat ik gewoon enthousiast was hahaha Ik heb de vorige keer niets gebruikt qua ovulatietesten ed Gewoon een Appje op m'n telefoon en cervix slijm in de gaten gehouden. Ben nu begonnen met temperaturen om eens te zien of ik daar wat wijs uit word.
@ trotsemama14 Spannend om te zien hoe je cyclus nu loopt. Ik ben er ook erg benieuwd na, al moet ik nog eventjes wachten. Hopelijk heb je gauw duidelijk hoe het loopt en kun je goed aan de slag straks. Zelf zit ik met de vraag....wanneer starten met foliumzuur... Ik mag in Juni de spiraal verwijderen, maar mijn man wilt pas in september echt gaan beginnen. Begin ik dan eind Juli of eind Mei al... Graag tips/ adviezen.
Ik zou eind mei beginnen als ik jou was. Heb ik nu ook.gedaan, meteen beginnen met t stoppen. Wij gaan er nu ook nog niet voor. Maar stel er gebeurt al wel.per ongeluk al wat dan heb je in ieder geval je foliumzuur al binnen Kwaad kan het niet om het al die weken te slikken dus voor mij geld dan liever safe dan sorry
Ik zou dan idd ook eind mei beginnen, beter t zekere voor t onzekere nemen. Trotsemama spannend! Hopelijk heb je snel een regelmatige cyclus!!
Bedankt voor de welkomstberichtjes dames! Hier net een testje gedaan, 9 of 10 dpo zit ik nu, en echt omo wit, valt niks op te turen. Du ben bang einde oefening deze ronde.. jammer maar helaas.. verwacht 1 mei mn menstruatie
Ahhh balen Babyloveyou! Volgende ronde nieuwe kansen! Komt goed!! Trotsemama14, ik moet morgen als het goed is ongesteld worden na de pil... Vanaf nu geen pil meer maar we gaan pas in juni/juli denk ik echt beginnen. Mn vriend is nog een beetje aan het bekomen van mijn plots klapperende eierstokken haha... Hij heeft nog even tijd nodig dus ik wacht (on)geduldig af hihi!!
hoi! Mag ik met jullie mee kletsen? Wij gaan alleen niet voor een 2e maar voor een 3e. ik word als t goed van t weekend ongesteld en starten we met ronde 1! super spannend weer! We hopen op een spontane zwangerschap.
Welkom Tammy87! Spannend weer he! Ik moet nog even wachten voor we er echt voor gaan maar dat ik vanaf zaterdag geen pil meer slink voelt alweer spannend hihi Succes!! @ alle moeders hier... hoe snel ging de eerste bij jullie, bij mij was het in de 2de ronde toen raak. Hoop nu ook weer zo snel!!
Welkom Tammy87! Ook heel spannend weer voor n 3e! Hier was t voor ons eerste in 2e ronde raak. Toen ook eerst even 2x cyclus afgewacht voor we er voor gingen. Toen gelukkig meteen regelmatig 27dsgen cyclus. Nu ongesteld geweest vorige week Dus ben nu mn cervix slijm in gaten aant houden om te zien of ik daar wat wijs uit word. En omdat we er nu nog niet voor gaan maar eerst willen wachten ben ik volgens mij nog nooit zo enthousiastrots geweest voor m'n volgende ongesteldheid:') hahaha
Hahah Trotsemama14, ja dat heb ik nu ook... ben nu ongesteld en nu maar afwachten tot de volgende haha. Ik heb overigens de vorige keer niet echt mijn cyclus bijgehouden maar wel gebruik gemaakt van ovulatietestjes.. de eerste maand niet en toen was het ook niet raak toen de 2de maand wel ovulatietestjes gedaan en toen was het ook raak. denk dat ik dat deze keer ook weer ga doen dan weten we zeker dat we op de goede dagen even extra ons best doen haha
ja het stoppen met de pil is een begin dus ook spannend! En inderdaad blij als je ongesteld wordt Ik was niet aan de pil dus dat scheelt weer, mijn cyclus is ook best regelmatig dus dat is fijn. De eerste hebben we dmv icsi gekregen en de 2e spontaan tussen 2 behandelingen in dus het kan wel
Hier vorige keer geen ovulatietesten gebruikt maar doormiddel van appje en cervix slijm m'n vruchtbare dagen goed kunnen vaststellen. Dus als ik die nu komende maanden ook duidelijk kan krijgen dan hopelijk snel raak als we er voor gaan. Oh spannend tammie87, wel.fijn als je al.regelmatige cyclus hebt, hopelijk gaat 't dan nu ook weer op de natuurlijke manier