Een week zonder ontlasting.

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door teigetje1, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Onze man van bijna 5 maanden krijgt volledige bv, en hij doet het super. In het begin poepte hij eens in de 2/3 dagen, maar afgelopen tijd poept hij eens in de 4 dagen, en dan is het nog niet zo gek veel.
    Maar nu sinds 2 weken poept hij maar eens per week. Je merkt wel dat hij na 5 dagen wat last begint te krijgen (vooral in de avond).

Vandaag was er weer een week verstreken en heb ik de huisarts maar gebeld (kan er morgen terecht). Tja, en nadat ik opgehangen had had meneertje eindelijk gepoept ;) . Het is wel gewone bv poep, niks geks te zien.

Ik heb al olijfolie geprobeerd en een beetje bouillon, maar het helpt niet echt.
    Zijn er meer die dit herkennen, of is dit toch een beetje normaal. Ga morgen zowieso naar de huisarts.

2. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Is normaal bij bv.....als ze er geen last van hebben natuurlijk..

Hier poepte ons meisje eerst ook meerdere keren per dag en toen opeens nog maar gemiddeld 1x per week.
    Dit is nog steeds zo. Ze heeft er geen last van al laat ze nu wel vaak van die ontzettende stinkende scheetjes, haha

3. Joyful

Joyful Actief lid

19 feb 2010
    457
    54
    28
    NULL
    NULL
    Toen ik volledige bv gaf, poepte mijn zoontje ook maar eens in de week. Het langste dat er tussen zat was 11 dagen.

Is heel normaal is mij verteld. Ze verbruiken gewoon alles van de borstvoeding. Ik heb nagevraagd hoelang er tussen mag zitten;
    er mag max. 14 dagen tussen zitten. Wel liet mijn zoontje hele vieze stinkscheten:). Dat schijnt er ook weer bij te horen als het poepen lang duurt.:D

4. Joyful

Joyful Actief lid

19 feb 2010
    457
    54
    28
    NULL
    NULL
    Ha ha bij jou dus ook. Soms heb ik een gasmasker nodig wanneer ik z'n kamertje binnenkom:D.

5. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    En dat is het net. De eerste 4 dagen gaan super en heeft hij nergens last van. Maar vanaf de 5de dag gaat het steeds minder (overdag meer (niet overdreven veel) huilen en spartelen). En als hij dan na 7 dagen eindelijk geeft gepoept, gaat het weer super.

Maar idd die scheetjes (blegh) hahaha.

6. Babel44

Babel44 Niet meer actief

En ruikt die poep dan ook anders dan je gewend bent? Hier nl wel, nu 1x gehad, 6 dagen en rook echt vies. Ook was het wel heel veel.
    Omdat ze ook exceem had dacht ik aan koemelkallergie. Ben nu een paar dagen op dieet en het lijkt echt beter te gaan, poep weer normaal en huidje rustig!

Deel Deze Pagina