ardeche of dordogne?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Tinkerbell81, 9 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Ardeche of dordogne?

1. Ardeche

2. Dordogne

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    In de meivakantie gaan we naar frankrijk...nu nog een camping uitzoeken...

Nu ken ik frankrijk eigenlijk helemaal niet behalve de vendee (wt ik overigens niet heel mooi vond), en vraag ik mij af wat jullie het leukste vinden...de ardeche dus of de dordogne...?

En waarom?

2. Tiniedice

Tiniedice Bekend lid

4 jan 2014
    809
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien je topic verplaatsen naar het vakantie topic.

Beide omgevingen mooi, alleen qua weer in de meivakantie zou ik niet op te veel hopen.
    Mijn persoonlijke voorkeur gaat echter uit naar de Ardèche. Puur vanwege de omgeving.

3. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Beide even mooi vind ik. Zelf heb ik net iets meer met de Dordogne, maar mijn schoonouders wonen in de Ardeche (rechts onder Lyon) en daar komen wij ook geregeld.
    Voorgaande jaren naar de Dordogne geweest, dit jaar wordt het de Ardeche. Wij gaan alleen in juli/augustus.

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.199
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wij zijn alleen nog maar naar de Dordogne geweest en dat was super. Over Ardeche kan ik helaas (nog) niets zinnigs zeggen.

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik vond de dordogne echt heel leuk. Wij zaten op camping le gand dague bij artur. Hele leuke camping

6. monica73

monica73 Bekend lid

14 mei 2011
    580
    16
    18
    Ik ben zowel in de Ardeche geweest als in de Dordogne. Allebei leuk, maar de Ardeche is echt favoriet! Ruiger, meer te doen. In de Dordogne waren wij na 1 week de omgeving zat, terwijl wij wel in het drukke, toeristische gedeelte zaten Beynac....Ardeche daarentegen verveelt ons niet!

7. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Dank jullie wel...ik had het idee dat de ardeche ook wat heuvelachtiger is dan de Dordogne of heb ik het mis...
    Ik had een soort hoop dat t in mei al lekker warm kon zijn, maar dat is niet zo dus? Zag vandaag ook dat ik begin mei vrij heb...misschien beetje te vroeg voor echt warm weer, maar ik ben al blij als het niet regent:)... Bedankt voor jullie voorkeuren...ben er nog niet echt uit.maar ml moet ook nog FF kijken.

Deel Deze Pagina