Een weerstand van likmevestje

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Cjms, 8 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cjms

    Cjms Bekend lid

    11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    Herkent iemand dit?
    Vlak voordat ik wist dat ik zwanger (nu ben ik ongeveer 4 en een halve week?) was ben ik flink ziet geweest. Maar dan ook écht ziek. Ik had een lelijke keelontsteking en 40 graden koorts. Ik ben ook echt een paar dagen compleet van de wereld geweest.
    De huisarts had mij antibiotica voorgeschreven en ik heb de kuur, zoals het hoort, netjes afgemaakt. Gelukkig was het een antibiotica die je met zwangerschap mag gebruiken.
    Kuur klaar, krijg ik een schimmelinfectie 'down under'. Dit begon 4 dagen geleden. Wederom huisarts en kuur. 3 dagen met kuur bezig, voel ik sinds gisteren wéér dat mijn keel opgezet is en pijnlijk is
    Het lijkt wéér op een ontsteking en wéér verhoging/koorts (gelukkig niet zo hoog als de vorige keer. Maar komt wellicht door de paracetamol).
    Maarja. Morgen maar weer bellen met de huisarts.

    Ik word er dus een beetje best wel héél erg moe van. Bij mijn zoon heb ik dit niet gehad (januari 2018 kwam ik achter dat ik zwanger was, kan dus ook aan de periode liggen). Maar het huilen staat me nader dan het lachen, zeker omdat ik het gewoon goed wil doen voor dat spruitje dat in mij groeit en ik liever niet aan de paracetamol, trachitol of antibiotica zit. Maar zonder is het gewoon niet uit te houden.
     
  2. Lisa890

    Lisa890 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Wat ellendig, alsmaar aan ziek zijn..
    Je bericht is al van even geleden, hoe gaat het intussen met je?
    Ik denk dat rust nemen nu het belangrijkste voor je is, maar weet niet of je dat kan ivm werk?
    Veel beterschap alvast!
     
  3. Cjms

    Cjms Bekend lid

    11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    Hier gaat het nu prima eigenlijk. Weinig tot geen kwaaltjes meer. Heerlijk natuurlijk, maar ergens ook eng
     

Deel Deze Pagina